Πήρατε κιλά; Τι δεν πρέπει να κάνετε

Τετάρτη, 19/11/2014

 

7 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε κάθε φορά που παίρνετε μερικά κιλά

Τι κάνουμε όταν συνειδητοποιούμε ότι έχουμε πάρει κιλά; Συνήθως ξεκινάμε μια αυστηρή δίαιτα, ένα εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής, στερούμαστε τα γλυκά και τις παχυντικές τροφές και τρώμε όσο λιγότερο μπορούμε. Δυστυχώς, ο πανικός και το άγχος για την εξωτερική μας εμφάνιση μερικές φορές μας οδηγεί σε λάθος πρακτικές για να απαλλαχτούμε από τα περιττά κιλά, για αυτό καλό είναι να μην κάνουμε βιαστικές κινήσεις.

1.Μην παραλείπετε γεύματα: Η παράλειψη των γευμάτων δεν θα σας βοηθήσει να χάσετε κιλά. Σύμφωνα με τους ειδικούς τα γεύματα κάθε 3 ώρες βοηθούν στην σταθεροποίηση των σακχάρων στο αίμα ενώ μας αποτρέπουν από το να κάνουμε κακές επιλογές στο επόμενο γεύμα.

2.Μην κατηγορείτε τον εαυτό σας και μην απογοητευτείτε: Έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που δεν κατηγορούν τον εαυτό τους αλλά τον κατανοούν είναι πιο πιθανό να αλλάξουν μια κακή συμπεριφορά ή συνήθεια. Από την άλλη, καλό είναι να μην απογοητευτείτε αλλά να μείνετε προσηλωμένοι στον στόχο σας.

3.Μην ανεβαίνετε στην ζυγαριά συνέχεια: Η δίαιτά σας θα είναι αποτελεσματική μόνο αν είστε υπομονετική. Προσπαθήστε να κοιμάστε αρκετά, να μην αγχώνεστε και να ακολουθείτε το πρόγραμμα διατροφής και γυμναστικής. Μην βιάζεστε και ζυγιστείτε μια φορά την εβδομάδα για να δείτε κάποιο αποτέλεσμα που δεν θα σας απογοητεύσει.

4.Μην το παρακάνετε με τη γυμναστική: Ξεκινήστε σταδιακά τη γυμναστική και με ρεαλιστικούς στόχους για να μην καταλήξετε να κουραστείτε από την άσκηση και πέσετε με τα μούτρα στο φαγητό.

5.Αποφύγετε τις αυστηρές δίαιτες: Οι δίαιτες εξπρές είναι διαμορφωμένες έτσι ώστε να γίνονται για μικρό χρονικό διάστημα κι παρόλο που θέλετε να χάσετε κιλά γρήγορα, καλό είναι να μπορέσετε να τα διατηρήσετε. Ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή με σπιτικό φαγητό που θα σας δώσει όλα τα θρεπτικά συστατικά για την καλή λειτουργία του οργανισμού σας.

6.Μην αγνοείτε το σώμα σας: Εάν μάθετε να ακούτε το σώμα σας, θα καταφέρετε να χάσετε κιλά πιο εύκολα. Σταδιακά μπορείτε να μάθετε πότε έχετε χορτάσει και δεν χρειάζεστε άλλο φαγητό, πότε διψάτε και πότε πεινάτε.

7.Μην εστιάζετε στις τροφές που απαγορεύονται: Γιατί να καταπιέζεστε για τις τροφές που δεν μπορείτε να φάτε και δεν εστιάζετε στις τροφές που μπορείτε να φάτε; Ευτυχώς υπάρχουν πολλές διαιτητικές τροφές που είναι νόστιμες και μπορείτε να απολαύσετε κατά τη διάρκεια μιας ισορροπημένης διατροφής.