Δίαιτα ενεργοποίησης του μεταβολισμού

Παρασκευή, 06/03/2015

 

Μια ισορροπημένη διατροφή που υπόσχεται απώλεια 5 κιλών σε 1 μήνα

Οι δίαιτες express που ακολουθούμε για να χάσουμε γρήγορα βάρος, η αφαγία και το άγχος για τις θερμίδες είναι μόνο μερικά από τα τεράστια λάθη που κάνουμε στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά. Κι όμως υπάρχει και μια διαφορετική λύση, πιο αποτελεσματική και σίγουρα πολύ πιο υγιεινή για τον οργανισμό σας. Για την ακρίβεια, μπορείτε να πετύχετε την απώλεια που σας υπόσχεται μια fad diet, χωρίς να πεινάσετε καθόλου. Το μυστικό; Οι τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας!

Η παρακάτω δίαιτα βασίζεται ακριβώς σε αυτές στις τροφές που μπορούν να βάλουν… φωτιά στο μεταβολισμό σας, αυξάνοντας τις καύσεις περιττού λίπους και θερμίδων, ώστε να πετύχετε maximux αδυνάτισμα, χωρίς να πεινάσετε και χωρίς να θέσετε σε κίνδυνο την υγεία σας.

Δευτέρα

Πρωινό: 4κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης,1 ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά, καφές (ελληνικός ή στιγμιαίος)
Σνακ:1 βραστό αυγό και φρέσκος χυμός πορτοκάλι
Μεσημεριανό:1 μερίδα μπιφτέκια από κιμά σόγιας ,σαλάτα λάχανο-καρότο ,1 φέτα ψωμί πολύσπορο ,4 ελιές
Απογευματινό:1 γιαούρτι (με 1κ.γ. κανέλα και  3 καρύδια)
Βραδινό: Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι(1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 2 αποξ.δαμάσκηνα, 1/2μπανάνα , 1κ.σ.λιναρόσπορο,1κ.γ. μέλι, κανέλα)

Τρίτη

Πρωινό: 1 κουλούρι με σουσάμι,1 ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά,καφές (ελληνικός ή στιγμιαίος)
Σνακ: 1 πορτοκάλι και 1 μήλο
Μεσημεριανό:1 μερίδα ψητές σαρδέλες ,4 ελιές ,1 φέτα ψωμί πολύσπορο,1 μερίδα χόρτα
Απογευματινό: 50 γρ. μαύρη σοκολάτα
Βραδινό:Τόνος σε λάδι ή νερό και σαλάτα ρόκα-άνηθος-καρότο

Τετάρτη

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο (με 1κ.γ. μέλι ή  μαρμελάδα και 1κ.γ.  μαλακή μαργαρίνη), 1 ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά,καφές (ελληνικός ή στιγμιαίος)
Σνακ:1 μικρή χούφτα λιναρόσπορο και 4 αποξηραμένα δαμάσκηνα
Μεσημεριανό: Φασόλια μαυρομάτικα,τυρί 1 μερίδα (όσο 1 σπιρτόκουτο) 2 Φρυγανιές με Ω3 λιπαρά, 4 Ελιές
Απογευματινό:1 γιαούρτι (με 1κ.γ. κανέλα και  κομμάτια μήλο)
Βραδινό:1 Τοστ (2 φέτες ψωμί πολύσπορο, 1 μερίδα τυρί, γαλοπούλα με ελαιόλαδο) και 1 μερίδα χόρτα

Πέμπτη

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο (με 1κ.γ. ταχίνι με μέλι),1 ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά,καφές (ελληνικός ή στιγμιαίος)
Σνακ:1 μπανάνα
Μεσημεριανό:1 μερίδα σπανακόρυζο με καστανό ρύζι,1 μερίδα τυρί, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο,4 Ελιές
Απογευματινό:2 cream crackers σίκαλης και 1 ποτήρι φρέσκος χυμός πορτοκάλι
Βραδινό:1 Αυγό βραστό,σαλάτα ρόκα-σπανάκι,1 μερίδα τυρί ,4 ελιές

Παρασκευή

Πρωινό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης,1 ποτήρι φυσικό χυμό ,καφές (ελληνικός ή στιγμιαίος)
Σνακ:2 ακτινίδια
Μεσημεριανό:1 μερίδα μοσχάρι κοκκινιστό, 1 μερίδα χόρτα με λεμόνι, 1 μερίδα πλιγούρι
Απογευματινό: 1 μικρή χούφτα καρύδια και 1 μικρή χούφτα αποξηραμένα βερίκοκα
Βραδινό:2 μέτριες βραστέςπατάτες ,βραστά καρότα & μπρόκολο,1 μερίδα τυρί

Διαβάστε περισσότερα εδώ