6 τρόποι για να ξεκινήσετε δίαιτα πιο εύκολα

Τρίτη, 21/04/2015

 

Προετοιμαστείτε κατάλληλα σήμερα για τη δίαιτα που θα ξεκινήσετε αύριο

Πόσες φορές έχετε πει ότι θα ξεκινήσετε δίαιτα αύριο ή πως από βδομάδα θα προσέχετε τη διατροφή σας, αλλά τελικά δεν το καταφέρατε; Μπορεί να θέλετε να χάσετε κιλά, όμως το πρόγραμμά σας ή ακατάπαυστη επιθυμία σας για γλυκά δεν σας επιτρέπουν να ακολουθήσετε μια σωστή διατροφή. 6 βήματα μπορούν να σας βοηθήσουν να το πάρετε απόφαση αμέσως:

Καθαρίστε το ψυγείο: Χαρίστε ή πετάξτε τα τρόφιμα που είναι παχυντικά και μπορεί να σας βάλουν σε πειρασμό κατά τη διάρκεια της δίαιτάς σας. Έτσι κάθε φορά που θα πεινάτε, θα έχετε να επιλέξετε μόνο ανάμεσα σε υγιεινές τροφές που δεν περιέχουν πολλές θερμίδες.

Τι κάνατε λάθος; Εντοπίστε τι είναι αυτό που σας πάχυνε. Μήπως τρώτε πολύ ψωμί ή σοκολάτες; Μήπως δεν γυμνάζεστε καθόλου. Ή κάθε φορά που επιστρέφετε από το γραφείο τρώτε μεγάλες ποσότητες φαγητού; Όταν διαπιστώσετε τι είναι αυτό που κάνατε λάθος τόσο καιρό, ίσως καταφέρετε να το σταματήσετε.

Ετοιμάστε τα γεύματα από σήμερα: Η πρώτη μέρα της δίαιτας είναι δύσκολη, για αυτό καλό είναι να ετοιμάσετε τα αυριανά, διαιτητικά γεύματα από σήμερα. Έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να παρατήσετε τη δίαιτα ή να μπείτε σε πειρασμό για κάτι πιο παχυντικό!

Οργανωθείτε: Κρατήσετε ένα ημερολόγιο με τους στόχους σας και οργανώστε το πρόγραμμα της γυμναστικής. Μην περιμένετε να κάνετε γυμναστική μόνο όταν έχετε ελεύθερο χρόνο, αλλά κάντε το γυμναστήριο μέρος των καθημερινών υποχρεώσεών σας.

Θέστε ρεαλιστικούς στόχους: Αν σκοπεύετε να χάσετε πολλά κιλά σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, είναι αρκετά πιθανό να μην τα καταφέρετε. Για να μην απογοητευτείτε, λοιπόν, και τα παρατήσετε θέστε ρεαλιστικούς στόχους τόσο για τη γυμναστική όσο και για την διατροφή που θα ακολουθήσετε.

Κοιμηθείτε: Η έλλειψη ύπνου είναι εχθρός κάθε δίαιτας για αυτό φροντίστε να κοιμηθείτε αρκετά ώστε να έχετε αύριο την ενέργεια και τη διάθεση για να ξεκινήσετε μια πιο υγιεινή διατροφή.