Δεν σας αρέσει η γυμναστική; 4 εναλλακτικές λύσεις

Δευτέρα, 27/02/2017

 

"

Τι μπορείτε να κάνετε για να παραμείνετε υγιής και καλλίγραμμη εάν δεν σας αρέσει η γυμναστική

 

Έχετε δοκιμάσει κάθε μορφή γυμναστικής που προσφέρεται, έχετε κάνει yoga, Pilates, ποδήλατο, cross-fit, κολύμβηση, αεροβική και βάρη. Έχετε αγοράσει όργανα γυμναστικής για το σπίτι, κορσέ για παθητική γυμναστική και έχετε προσπαθήσει να κάνετε κάθε πρωί κοιλιακούς στο πάτωμα του σπιτιού σας. Τίποτα, όμως, δεν σας κινητοποίησε, τίποτα δεν έγινε το νέο σας χόμπι και ψάχνετε διαρκώς δικαιολογίες για να αποφύγετε τη γυμναστική.

Τι μπορείτε να κάνετε για να παραμείνετε υγιής αλλά και για να έχετε ένα καλλίγραμμο σώμα, χωρίς να κάνετε γυμναστική, η οποία προφανώς δεν σας ταιριάζει;

 

1.Η γυμναστική δεν είναι μόνο το γυμναστήριο, το κολυμβητήριο ή τα βάρη: Βρείτε μια δραστηριότητα που σας αρέσει και σας γυμνάζει ταυτόχρονα. Αν σας αρέσει η ιππασία, προσπαθήστε να κάνετε πιο συχνά ή αν σας αρέσει ο χορός γραφτείτε σε μια σχολή χορού.

 

2.Μην κάθεστε: Αν δεν κάνετε γυμναστική, προσπαθήστε τουλάχιστον να μην κάθεστε συνέχεια σε μια καρέκλα ή ένα καναπέ. Κάντε δουλειές στο σπίτι, αφήστε το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ, σερφάρετε στον υπολογιστή ενώ είστε όρθια και γενικώς κινηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε.

 

3.Περπατήστε: Μια βόλτα στη γειτονιά σας, στο πάρκο μαζί με τον σκύλο σας, στο σουπερμάρκετ ή στη δουλειά θα ξυπνήσει τον μεταβολισμό σας και θα σας γυμνάσει. Μην πάρετε το ασανσέρ, μην οδηγήσετε μέχρι τα μαγαζιά και μην κάθεστε μέσα στο μετρό. Μικρές αλλαγές που θα κάνουν την διαφορά!

 

4.Φροντίστε τη διατροφή σας: Εάν δεν ξοδεύετε αρκετή ενέργεια στο γυμναστήριο, σίγουρα μπορείτε να ασχοληθείτε λίγο παραπάνω με τη διατροφή σας. Κάντε υγιεινές επιλογές, βάλτε τα φρούτα και τα λαχανικά στην καθημερινή σας διατροφή, αποφύγετε το αλκοόλ και προσέξτε τις ποσότητες των γευμάτων σας.