Δίαιτα: 3 μύθοι που δεν σας επιτρέπουν να χάσετε βάρος

Παρασκευή, 15/05/2015

 

3 διαιτητικοί μύθοι καταρρίπτονται και σας βοηθούν να χάσετε κιλά

Προσπαθείτε να χάσετε κιλά, όμως η ζυγαριά έχει κολλήσει. Μπορεί να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή και να πηγαίνετε συχνά στο γυμναστήριο, όμως μπορεί να έχετε ξεκινήσει την προσπάθειά σας με λάθος βάσεις. Γνωρίζετε ποια φαγητά παχαίνουν, ποιες ασκήσεις καίνε το λίπος και ποιες σμιλεύουν το σώμα σας;

1.Το λίπος παχαίνει; Το λίπος θεωρείται από πολλούς ένοχο για την δημιουργία λίπους και είναι σχεδόν πάντα απαγορευτικό στις δίαιτες. Η αλήθεια είναι ότι η ζάχαρη, για παράδειγμα, μπορεί να λειτουργήσει περισσότερο αρνητικά στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος όχι μόνο γιατί αυξάνει τις θερμίδες που καταναλώνετε αλλά κι επειδή μπορεί να προκαλέσει περισσότερη επιθυμία για γλυκό και λιγούρες. Μην απασχολείτε το μυαλό σας τόσο πολύ γύρω από το λίπος που μπορεί να περιέχει ένα κρέας αλλά προσπαθήστε να αποφύγετε επεξεργασμένα προϊόντα και τα γλυκά!

2.Η αεροβική γυμναστική καίει το λίπος: Σκοπός της γυμναστικής είναι να προσαρμόσει τον οργανισμό σας σε νέα δεδομένα και να βελτιώσει την φυσική σας κατάσταση. Η αεροβική γυμναστική που διαρκεί αρκετή ώρα και περιλαμβάνει αργές κινήσεις δεν πρόκειται να σας βοηθήσει να κάψετε το λίπος γρήγορα. Σύμφωνα με έρευνες, ο μεταβολισμός σας θα ενισχυθεί μόνο αν ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που περιλαμβάνει ασκήσεις με εναλλαγές στην ένταση, όπως το sprint.

3.Τα βάρη δεν είναι κατάλληλη γυμναστική: Πολλές γυναίκες πιστεύουν πως αν κάνουν γυμναστική με βάρη θα αποκτήσουν ένα μυώδες σώμα, όμως την πραγματικότητα τα βάρη μπορούν να μας χαρίσουν σωστή στάση σώματος, ένα καλλίγραμμο κορμί ενώ μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης αλλά και διαβήτη.