5 τροφές που ‘χτυπούν’ το λίπος

Πέμπτη, 04/06/2015

 

Οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε τα περιττά κιλά

Μια σωστή δίαιτα καλό είναι να περιλαμβάνει υγιεινές τροφές και να μην καταπονεί τον οργανισμό μας με στερήσεις ή υπερβολές. Για να χάσετε τα περιττά κιλά με αποτελεσματικό τρόπο, εστιάστε περισσότερο στις τροφές που καταναλώνετε και όχι σε αυτές που πρέπει να αποφύγετε. Δείτε 5 τροφές που μπορείτε να εντάξετε στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σας για να χάσετε πιο εύκολα κιλά, αφού όχι μόνο σας χορταίνουν αλλά βοηθούν τον οργανισμό να κάψει περισσότερο λίπος.

1.Αγγούρι: Περιέχουν πάνω από 90% νερό και περιέχουν ελάχιστες θερμίδες. Όχι μόνο δεν θα σας φουσκώσουν αλλά θα σας χορτάσουν χωρίς να σας παχύνουν.

2.Σολομός: Πλούσιος σε πρωτεΐνη, όχι μόνο θα σας χορτάσει αλλά θα ενισχύσει τον μεταβολισμό σας για να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

3.Φράουλες: Είναι γλυκές και εμποδίζουν τις λιγούρες μέσα στην μέρα. Σύμφωνα με έρευνες οι άνθρωποι που τρώνε φράουλες καταναλώνουν περίπου 134 λιγότερες θερμίδες στο επόμενο γεύμα τους.

4. Φουντούκια: Καταπολεμούν το λίπος στην κοιλιά χάρη στα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν, τις φυτικές ίνες, το κάλιο και το φολικό οξύ.

5.Αυγά: Ιδανικά για πρωινό, τα αυγά σας κρατούν χορτάτες μέχρι το επόμενο γεύμα ενώ σας παρέχουν τις απαραίτητες πρωτεΐνες για όλη την ημέρα.

Για μια ισορροπημένη διατροφή και χάσιμο του περιττού βάρους καλό είναι να έχετε στην κουζίνα σας επίσης: σπανάκι, ξύδι βαλσάμικο, γιαούρτι, άνηθο, μέλι, πολύσπορο ψωμί.