Διατροφή κατά του άγχους

Δευτέρα, 14/09/2015

 

Οι διατροφικές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε το άγχος

Μια διατροφή που θα σας δώσει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τη καλή λειτουργία του οργανισμού σας, μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε και την ψυχική σας υγεία. Ποιες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν το καθημερινό άγχος;

Υγιεινή διατροφή: Φροντίστε ώστε να τρώτε φρέσκα προϊόντα που δεν περιέχουν ζάχαρη και πολλά λιπαρά  και επιλέξτε πολλά φρούτα, λαχανικά και τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη.

Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα: Για 3 εβδομάδες προσπαθήστε να βγάλετε σταδιακά από το καθημερινό σας διαιτολόγιο τις παχυντικές τροφές και τη ζάχαρη. Την τέταρτη εβδομάδα ξεκινήστε να τρώτε ξανά κάποια γλυκά ή τροφές που περιέχουν ζάχαρη.

Μην μετράτε θερμίδες: Προσπαθήστε να ακούτε το ένστικτό σας και το σώμα σας. Έτσι θα μάθετε να τρώτε μόνο όταν πεινάτε και να τρώτε τις τροφές που χρειάζεστε.

Μην παραλείπετε γεύματα: Μια κακή συνήθεια που δεν κάνει καλό στη σιλουέτα σας αλλά και στο άγχος, αφού ανεβάζει τα επίπεδα ινσουλίνης.

Μην τρώτε πολλά σνακ: Περιορίστε τα σνακ ώστε να δώσετε στον οργανισμό σας την ευκαιρία να κάνει ένα διάλειμμα από την παραγωγή ινσουλίνης και ενζύμων. Εντούτοις, αν πεινάτε είναι προτιμότερο να καταναλώσετε ένα υγιεινό σνακ από ένα παχυντικό γλυκό ή σνακ.