Το παιχνίδι των αρωμάτων

Πέμπτη, 07/09/2017

 

H Emilia Clarke ανακαλύπτει τις μικρές καθημερινές απολαύσεις της ζωής στους πολύχρωμους δρόμους της Νότιας Ιταλίας, για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του αρώματος The One.

Μετά την τεράστια επιτυχία της τελευταίας σεζόν του Game of Thrones, η Emilia Clarke αποτελεί σίγουρα ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα των ημερών. Οι θαυμαστές της τηλεοπτικής σειράς ανά τον κόσμο θα χρειαστεί να περιμένουν μέχρι το τέλος του 2018 ή τις αρχές του 2019 για να δουν την αγαπημένη τους βασίλισσα Daenerys Targaryen σε νέες περιπέτειες, ωστόσο ο ιταλικός οίκος Dolce&Gabbana τους δίνει την ευκαιρία να την θαυμάσουν με διαφορετικό τρόπο, μέσα από ένα διαφημιστικό σποτ με «άρωμα» Ιταλίας για την προώθηση του αρώματος The One. Η Emilia Clarke είναι το νέο πρόσωπο για τη ανανεωμένη γυναικεία εκδοχή του The One Eau de Toilette, ενός αισθησιακού και θηλυκού αρώματος με μια δόση φρεσκάδας, που έχει ως  βασικό του συστατικό τον κρίνο. «Η Emilia Clarke συνδυάζει ιδανικά τα χαρακτηριστικά της γυναίκας του οίκου Dolce&Gabbana: είναι λαμπερή και γεμάτη ζωή», δήλωσαν ο Domenico Dolce και ο Stefano Gabbana. «Η προσωπικότητα και η φυσική ομορφιά της αποτυπώνουν την ουσία αυτής της καμπάνιας: ευχάριστη, αυθόρμητη και γεμάτη ζωή. She’s The One!».

 

Emilia-Clarke---Headshot

 

Το νέο διαφημιστικό σποτ είναι σε σκηνοθεσία του Matteo Garrone, με μουσική υπόκρουση το κλασικό ιταλικό τραγούδι Tu Vuò Fa’ L’ Americano. Η γνωστή ηθοποιός περιπλανιέται στους ηλιόλουστους γραφικούς δρόμους της Νάπολης, γεύεται ιταλικές μακαρονάδες και διασκεδάζει με τους ντόπιους, δείχνοντας τις αυθεντικά γοητευτικές πτυχές της μεσογειακής χώρας.  Δεν είναι βέβαια τυχαίο ότι για την αντρική εκδοχή του αρώματος ως πρωταγωνιστής του αντίστοιχού σποτ επιλέχθηκε Kit Harington, με φήμες να κάνουν λόγο και για τρίτο βίντεο, όπου το διάσημο τηλεοπτικό ζευγάρι συναντιέται στο τέλος της διαδρομής.

 

Emilia-Clarke-Dolce-Gabbana-Fragrance-Campaign

Κείμενο: Αριλένα Δημητρίου

Tags: