Ιnside & out: Η ανατρεπτικη ιδεα της Intimissimi

Παρασκευή, 06/10/2017

 

Πώς φωτογράφισε ο Mario Testino τα μοντέλα για τη νέα καμπάνια του οίκου lingerie; Και γιατί δεν φαίνονται τα εσώρουχα που φοράνε;

Παρουσιάζοντας την exclusive bra collection με μια καμπάνια που ο Mario Testino χαρακτήρισε πρόκληση, η Intimissimi συνδέει την ομορφιά με την εσωτερική δύναμη, με πρωταγωνίστριες τέσσερις δυναμικές γυναίκες που είναι πετυχημένες, έχουν όραμα και ξεχωρίζουν. Η Irina Shayk, η τενίστρια Ana Ivanovic, η σεφ, συγγραφέας και επιχειρηματίας Ella Mills (aka Deliciously Ella) και η ηθοποιός Dakota Johnson, μούσες της νέας καμπάνιας Intimissimi, εκφράζουν υπέροχα τη φιλοσοφία του ιταλικού lingerie brand πως το στυλ αντανακλά τη μοναδική προσωπικότητα και τον τρόπο ζωής μιας γυναίκας, με την αδιαμφισβήτητη ομορφιά τους να πηγάζει από την εσωτερική δύναμη.

 

intimissimi_ana
Ana Ivanovic

 

Προσεγγίζοντας την αλήθεια αυτή με φρέσκο και ανατρεπτικό τρόπο, χωρίς να δείχνει τις πρωταγωνίστριες να φοράνε εσώρουχα όπως θα ήταν αναμενόμενο, η νέα καμπάνια της Intimissimi εστιάζει εύστοχα όχι στην επιφάνεια της εικόνας, αλλά στους προσωπικούς θριάμβους, στη δύναμη, τη φιλοδοξία, την ακεραιότητα και την αληθινή καθημερινότητα.

 

intimissimi_ella
Ella Mills

 

«To casting είναι υπέροχο, αλλά μου άρεσε εξίσου η πρόκληση να προωθήσεις μία underwear καμπάνια μέσα από γυναίκες που είναι εντελώς ντυμένες», αποκαλύπτει ο διεθνούς φήμης φωτογράφος, σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής Mario Testino. «Ήθελα να συλλάβω το πώς δείχνουν αλλά και νιώθουν για τα εσώρουχα που φοράνε κάτω από τα ρούχα τους. Είναι ένας πολύ τολμηρός τρόπος για την Intimissimi να πουλάει εσώρουχα». Tο hashtag #insideandout ήταν ιδέα του Testino και της ομάδας του MARIOTESTINO+.

 

intimissimi_irina
Irina Shayk


intimissimi_dakota
Dakota Johnson

Κείμενο: Ιωάννα Αλεξάτου

Tags: