Τι αλλαζει στο shopping;

Τετάρτη, 08/11/2017

 

Με αφορμή το πρόσφατο The Pop Up Project, που βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Golden Hall, η Φαίη Μπέη (fayscontrol.gr) και η Ιλεάνα Ισμυρίδη (PR expert), οι οικοδέσποινες του επιτυχημένου εγχειρήματος, μιλούν για τη φιλοσοφία του και για το νέο shopping experience. 

popup10

 Η Φαίη Μπέη και η Ιλεάνα Ισμυρίδη


–Πώς βρεθήκατε μαζί; Πώς αλληλοσυμπληρώνεστε;

Συναντηθήκαμε στη διοργάνωση μίας φιλανθρωπικής εκδήλωσης που έσκισε, έγινε πραγματικό talk of the town! Μόλις κόπασε η «φασαρία» της επιτυχίας της, είδαμε πως μπορούσαμε να σηκώσουμε τον πήχη πιο ψηλά. Να ονειρευτούμε και να επιτύχουμε περισσότερα. Συνειδητοποιήσαμε πως όταν επιδιώκεις το καλύτερο, υπάρχει κοινό που σε ακολουθεί – εντυπωσιακά μεγάλο μάλιστα.

Στους ρόλους μας, είναι σχεδόν μαγικό το πώς αλληλοσυμπληρώνει η μία την άλλη. Έχουμε την ίδια διάθεση για δημιουργία, δεν παίρνουμε τους εαυτούς μας πολύ σοβαρά, όμως την ίδια στιγμή, έχουμε έντονη την αίσθηση της υπευθυνότητας απέναντι σε όσους μας εμπιστεύονται. Αφήνουμε χώρο η μία στην άλλη για να χειρίζεται τις καταστάσεις όπου είναι καλύτερη. Αυτές οι διεργασίες συμβαίνουν αυτόματα όταν υπάρχει καλή χημεία, όπως με εμάς τις δύο.

 

popup_09

Με ένα concept εμπνευσμένο από το Pinterest, το The Pop Up Project συγκεντρώνει το ελληνικό design στο Golden Hall.

 

–Πώς ξεκίνησε η ιδέα του The Pop Up Project, πώς εξελίχθηκε, τι έχει αλλάξει και τι παραμένει σταθερό;

Η αρχή έγινε με τη διοργάνωση ενός φιλανθρωπικού bazaar στο Κλαμπ της Εκάλης, το οποίο αναλάβαμε παρέα. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας για έναν σπουδαίο φιλανθρωπικό σκοπό και το bazaar στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Η ιδέα λοιπόν που προέκυψε ήταν απλή: να φύγουμε από τη λογική των bazaar και ιδίως αυτών με φιλανθρωπική χροιά, και να διοργανώσουμε ένα μεγάλο Pop Up Project, με εμπορικό σκοπό. Να διαφοροποιηθούμε σε σχέση με το περιβάλλον –δηλαδή από την αίθουσα ξενοδοχείου ή τον κήπο ενός κλαμπ– επιλέγοντας ένα χώρο μοναδικής ιστορίας, βαρύτητας και αισθητικής, όπως το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας. Να ανεβάσουμε τον πήχη ψηλά και να υποστηρίξουμε τους Έλληνες designers και τα ελληνικά brands με μία διοργάνωση που δεν θα έχει ξαναγίνει στην Αθήνα, ένα εμπορικό γεγονός που απευθύνεται σε επισκέπτες με απαιτήσεις.  

Γυρνώντας τον χρόνο πίσω, παρατηρούμε πως η εξέλιξη των Projects συμβαδίζει με την εμπειρία που μας χαρίζει η κάθε διοργάνωση, πως αυτό που έχει αλλάξει είναι η ωριμότητα με την οποία αντιμετωπίζουμε την κάθε επιτυχία αλλά και την κάθε δυσκολία, ενώ το ίδιο αμείωτο παραμένει πάντα το κέφι μας και ο παιδικός μας ενθουσιασμός.

 

popup_01

 

–Η φιλοσοφία του The Pop Up Project και η διαδικασία πίσω από την επιλογή των brands;

Η λογική μας είναι να φιλοξενούμε δημιουργίες που θα θέλαμε να αποκτήσουμε, χωρίς καμία έκπτωση στην αισθητική οι τιμές των brands να κυμαίνονται από πολύ πολύ οικονομικές έως ακριβές. Και να αρέσουν εξίσου στους επισκέπτες μας. Στο The Pop Up Project Store στο Golden Hall μάλιστα, πανάκριβα διαμάντια και σμαράγδια βρίσκονται πλάι πλάι σε κοσμήματα των €30 ευρώ, έργα τέχνης δίπλα σε συλλογές με τσάντες. Και στέκονται πανέμορφα μαζί, αλληλοσυμπληρώνονται μαγικά...

 

popup_02


–Το νέο εγχείρημα στο Golden Hall. Τι θα δούμε, πώς θα το περιγράφατε σε ένα φίλο;

 Αν και το συγκεκριμένο εγχείρημα δημιουργήθηκε κάτω από την ομπρέλα του The Pop Up Project, στην πραγματικότητα είναι ένα εντελώς διαφορετικό project, τόσο στην προετοιμασία του και στο στήσιμο όσο και στη λειτουργία του, παρουσιάζοντας μία νέα προσέγγιση στην εμπειρία του shopping.

Στόχος είναι να μυήσουμε το κοινό στην έννοια του Pop Up –κάτι που συμβαίνει κατά κόρον στις Μητροπόλεις του κόσμου– και να αναδείξουμε τους designers μέσα από τις δυνατότητες ενός Pop Up Project, προτείνοντας ένα πολύ φρέσκο και μοντέρνο τρόπο shopping!  

Eκ του αποτελέσματος, έχουμε με έναν τρόπο δικαιωθεί, καθώς αυξάνονται οι αγορές που γίνονται σε πλαίσιο Pop Up Concept, ενώ βλέπουμε όλο και περισσότερα projects να συμβαίνουν στην Ελλάδα με Pop Up διάθεση: από Pop Up εστιατόρια και bars έως Pop Up κήπους!   

 

popup_04


–Ένα αντικείμενο - κόσμημα - αξεσουάρ που ξεχωρίζετε από τις νέες συλλογές στο The Pop Up Project και θέλετε να αποκτήσετε;

Κάθε μέρα αγοράζουμε από κάτι, ο πειρασμός είναι μεγάλος. Και για τρεις ολόκληρες εβδομάδες που βρισκόμαστε στο Pop Up Project Store, με αυτές τις υπέροχες δημιουργίες γύρω μας, είναι δύσκολο να αντισταθούμε. Στις πρώτες αγορές ήταν ένας εντυπωσιακός καθρέφτης από το Mavriki & Co και ένα υπέροχο παλτό από το The Line Project!

 

Στον 1o όροφο του Golden Hall, έως 11/11, thepopupproject.gr


Στις 25/11 (10 π.μ.-8 μ.μ.) ακολουθεί το The Pop Up Project: 30 Days to Christmas! στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας 

 


Κείμενο: Ιωάννα Αλεξάτου

Tags: