Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών: Οι σχεδιαστές ενώνουν τις δυνάμεις τους

Τρίτη, 21/11/2017

 

Το ίδρυμα Kering ξεκίνησε νέα ψηφιακή καμπάνια για την ετήσια πρωτοβουλία White Ribbon που στοχεύει στην καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών, μια πραγματικότητα που αντιμετωπίζει ένα στα τρία κορίτσια παγκοσμίως. 

Για την καμπάνια που θα διεξάγεται για πέντε μέρες μέχρι την 25η Νοεμβρίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών, το ίδρυμα συνεργάστηκε με σχεδιαστές όπως οι Alessandro Michele, Christopher Kane, Stella McCartney, Joseph Altuzarra αλλά και τη Salma Hayek, οι οποίοι  μοιράζονται προσωπικές ιστορίες τους για να σπάσουν τη σιωπή που επικρατεί για το θέμα αλλά και να ευαισθητοποιήσουν το κοινό.

 keringcarousel

Με θέμα το «#ICouldHaveBeen», δηλαδή «θα μπορούσα να είμαι» οι σχεδιαστές αναρωτιούνται πως θα ήταν οι ζωές τους αν είχαν γεννηθεί κορίτσια ή αν ήταν θύματα κακοποίησης.

 

Δείτε την καμπάνια Icouldhavebeen.org

 

Photos @KeringOficial