Πόσα λεπτά την εβδομάδα πρέπει να τρέχετε για να χάσετε κιλά;

Τρίτη, 09/01/2018

 

Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι δεν χρειάζεται να ιδρώσετε πολύ για να παραμείνετε fit! 

Η λογική του fitness μπορεί να προστάζει πολλές ώρες γυμναστικής κάθε εβδομάδα για σωστή απώλεια κιλών, όμως σύμφωνα με μια νέα έρευνα δεν χρειάζεται τελικά να «ιδρώσουμε» πολύ για να χάσουμε κιλά.

 

Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of Sorts Medicine and Physical Fitness, οι άνθρωποι που καταφέρνουν να χάσουν κιλά έτρεχαν μόνο... 5 χιλιόμετρα την εβδομάδα!

 

Οι ολλανδοί ερευνητές ρώτησαν 538 ανθρώπους που είχαν ξεκινήσει να τρέχουν για να χάσουν κιλά για τις συνήθειές τους και μέτρησαν τα χιλιόμετρα που έτρεχαν κάθε εβδομάδα. Μετά από ένα χρόνο συγκέντρωσαν τα στοιχεία και έβγαλαν σημαντικά συμπεράσματα για όσους ενδιαφέρονται να χάσουν κιλά συνδυάζοντας τρέξιμο και σωστή διατροφή.

 

Όπως αποκαλύφτηκε από τα στοιχεία της έρευνας, όσοι έτρεχαν περίπου 5 χιλιόμετρα την εβδομάδα έχασαν το περισσότερο λίπος. Φυσικά, οι συμμετέχοντες  ακολουθούσαν και μια δίαιτα που περιλάμβανε περισσότερα πράσινα λαχανικά και λιγότερα γλυκά, fast food, ψωμιά και ζάχαρη.

 

Τα 5 χιλιόμετρα είναι ένας ιδανικός στόχος για όσους ξεκινούν τώρα να τρέχουν αφού πρόκειται για μια σχετικά μικρή απόσταση. Πόση ώρα χρειάζεται κανείς να αφιερώσει για να πετύχει τον στόχο του; Οι πολύ προχωρημένοι μπορεί να ολοκληρώσουν τα 5 χιλιόμετρα και μέσα σε 15 λεπτά, αν όμως θέλετε να ξεκινήσετε να τρέχετε λίγο κάθε εβδομάδα, μπορείτε στην αρχή να τρέχετε περίπου μια ώρα την εβδομάδα (με αργούς ρυθμούς) και σταδιακά να ολοκληρώσετε τα 5 χιλιόμετρα μέσα σε 25 λεπτά.