Πώς θα αναβαθμίσετε τη διατροφή σας για να χάσετε κιλά

Τετάρτη, 10/01/2018

 

Η δίαιτα που εξασφαλίζει απώλεια βάρους και διατήρηση της σιλουέτας σας 

Οι δίαιτες που υπόσχονται απώλεια κιλών με πολύπλοκους συνδυασμούς τροφών και τρόφιμα που σπάνια έχουμε στην κουζίνα μας είναι πια παρελθόν. Ο πιο σωστός και οικονομικός τρόπος για να χάσει κανείς κιλά είναι να εστιάσει στο σπιτικό φαγητό και σε αγνές, φρέσκες τροφές που μας εμπνέουν να μπούμε στην κουζίνα και να μαγειρέψουμε!

1

 

Πρωινό

Το μυστικό είναι να καταναλώσετε το πρώτο γεύμα της ημέρας όσο πιο νωρίς γίνεται. Έτσι θα ξυπνήσετε τον μεταβολισμό σας και θα μπορέσετε να παραμείνετε πιστές σε ένα υγιεινό διατροφικό πλάνο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιλέξτε φρέσκα φρούτα, λαχανικά, πρωτείνη και καλά λιπαρά.

 

Δεκατιανό

Καλό είναι να αποφεύγετε τα σνακ, αν όμως πεινάσετε πριν το μεσημεριανό επιλέξτε τσάι, μια χούφτα μούρα ή ένα πράσινο χυμό!

 

2

 

Μεσημεριανό

Η σαλάτα είναι η καλύτερη επιλογή για το μεσημέρι. Επιλέξτε πράσινα λαχανικά με κοτότουλο η τόνο και λίγο τυρί. Μην πείτε όχι στη σως, αρκεί να την έχετε φτιάξει εσείς. Λίγο ελαιόλαδο ή σάλτσα πέστο είναι ιδανικά.

 

Απογευματινό

Λίγοι ξηροί καρποί, μια μπανάνα ή ένα γιαούρτι θα σας κρατήσει χορτάτες μέχρι το βραδινό. Αν δεν πεινάτε πολύ επιλέξτε ένα τσάι!

 

Βραδινό

Καταναλώστε το βραδινό όσο πιο νωρίς γίνεται, ώστε να μείνετε 10-12 ώρες νηστική μέχρι το επόμενο πρωί. Επιλέξτε άπαχη πρωτείνη και λαχανικά. Μαγειρέψτε στον ατμό για καλύτερα αποτελέσματα και συμπληρώστε το λάδι στο τέλος πριν το σερβίρισμα.