Ο πιο εύκολος τρόπος για να αποκτήσετε γραμμωμένα χέρια

Τρίτη, 06/02/2018

 

Ο τρόπος που κρατάμε την τσάντα μπορεί να γυμνάσει τα χέρια μας 

Τα γραμμωμένα χέρια είναι –όπως και οι γυμνασμένοι κοιλιακοί- ένας από τους συνηθισμένους στόχους που έχουν οι γυναίκες όταν ξεκινούν τη γυμναστική. Όμως, αντίθετα με τους κοιλιακούς, τα μπράτσα μπορούν να γυμναστούν πιο εύκολα και σύμφωνα με τον συγγραφέα του βιβλίου «Going The Distance», Cris Dobrosielski, δεν χρειάζεσαι καν ειδικό εξοπλισμό.

 

Η τσάντα σας και συγκεκριμένα ο τρόπος που την κρατάτε μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε γράμμωση στα χέρια, σύμφωνα με τον Dobrosielski που προτείνει σε συνέντευξη του στο αυστραλιανό Womens Health δύο διαφορετικές ασκήσεις με την τσάντα που κρατάμε καθημερινά στη δουλειά ή στην βόλτα.

 

To «farmer’s carry» όταν δηλαδη πιάνετε την τσάντα από το χερούλι έτσι ώστε η τσάντα να κρέμεται στο ύψος των ποδιών και το χέρι σας είναι σε ευθεία, είναι ο πιο εύκολος τρόπος για για γυμνάσετε τα χέρια σας, αρκεί να θυμάστε να αλλάζετε το χέρι με το οποίο κρατάτε την τσάντα συχνά.

 

 bag1

 

H δεύτερη άσκηση που προτείνει ο Docrosielski είναι να βάζουμε το χερούλι της τσάντας στον αγκώνα (με τον αγκώνα λυγισμένο) για να γυμνάσουμε όλους τους μύες των χεριών και όχι μόνο τους ώμους.

 

bag2

 

 

Το βάρος της τσάντας δεν παίζει σημαντικό ρόλο οπότε δεν χρειάζεται να βάλετε αρκετά πράγματα στην τσάντα. Το σημαντικό είναι να έχετε σωστή στάση στο σώμα σας (να είστε χαλαρή, με ίσιο κορμό) αλλά και να κάνετε εναλλαγές στις ασκήσεις την ώρα που περπατάτε ωστε να αυξήσετε τους παλμούς της καρδιάς, να προωθήσετε το κάψιμο των θερμίδων και να τονώσετε τα χέρια και τους ώμους.