Τα 6 τρικ για επίπεδη κοιλιά

Τρίτη, 06/03/2018

 

O σωστός συνδυασμός διατροφής και άσκησης μαζί με κάποια tricks θα σας κάνει να δείτε εντυπωσιακά αποτελέσματα

Καθώς η άνοιξη έφτασε, όλες μας έχουμε ως στόχο μία επίπεδη, καλοσχηματισμένη κοιλιά. Ωστόσο, το 62% των γυναικών δηλώνουν ότι η κοιλιά τους είναι το μέρος του σώματος για το οποίο νιώθουν πιο ανασφαλείς, καθώς είναι η περιοχή από όπου μπορούν να χάσουν πιο δύσκολα πόντους. Ωστόσο, παρακάτω θα βρείτε μερικά κόλπα που μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε φλατ κοιλιά μέσα σε λίγους μήνες.

 

Μάθετε να χαλαρώνετε

Όταν αισθάνεστε πίεση, ο εγκέφαλός σας είναι λιγότερο ευαίσθητος σχετικά με την πρόσληψη τροφής, οπότε η εισερχόμενη ενέργεια από το φαγητό δεν καταγράφεται και τα επίπεδα της πείνας σας δεν μειώνονται. Αποτέλεσμα: Συνεχίζετε να πεινάτε, ενώ έχετε φάει ένα κανονικό γεύμα. Αν και δεν είναι πάντα εύκολο να παραμείνετε ήρεμες σε έντονες καταστάσεις, ο αντίκτυπος του άγχους στο λίπος που συσωρεύεται στην κοιλιά είναι σημαντικός λόγος για να υιοθετήσετε κάποιες τεχνικές ηρεμίας. Ξεκινήστε τον διαλογισμό ή υιοθετείστε κάποιες χαλαρωτικές δραστηριότητες όπως η γιόγκα, το περπάτημα με τον σκύλο σας ή ένα μασάζ αρωματοθεραπείας.

 

Καταναλώστε γαλακτοκομικά προϊόντα

Η Helen Bond, διαιτολόγος για λογαριασμό του The Harley Medical Group, λέει ότι η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος στην κοιλιά. «Πολλές μελέτες δείχνουν ότι οι ενήλικες που καταναλώνουν γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και πλούσια σε ασβέστιο, στο πλαίσιο μίας σωστής διατροφής χαμηλή σε θερμίδες, τείνουν να χάνουν περισσότερο βάρος από εκείνους που παραλείπουν τα γαλακτοκομικά». Έτσι, απολαύστε το χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα, το χωρίς λίπος ελληνικό γιαούρτι ή το τυρί cheddar με μειωμένη περιεκτικότητα σε λιπαρά αντί για τις πλήρεις εκδοχές τους.

 

Κάντε το νερό σας αντιοξειδωτικό

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι το άφθονο νερό συμβάλει στην απώλεια βάρους, αλλά η νέα συνήθεια που θέλει την ανάμειξη του νερό με ουσίες πλούσιες σε αντιοξειδωτικά στοιχεία είναι ο καινούργιος σύμμαχος σας εναντίον στο λίπος της κοιλιάς. Σύμφωνα με το Eat This, Not That !, πίνοντας ένα μίγμα από μάνγκο, πεπόνι και νερό μπορείτε να μειώσετε ορατά το λίπος στην κοιλιά σας.

 

Καταναλώστε λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια όπως η σαρδέλα, το σκουμπρί, ο σολομός και η πέστροφα είναι ωφέλιμα για την καρδιά, καθώς είναι πλούσια σε ωμέγα-3, τα οποία θα σας βοηθήσουνε να χάσατε βάρος, ιδιαίτερα από την κοιλιά σας. Έτσι, μπορείτε να απολαύσετε δύο μερίδες (140g) ψαριού την εβδομάδα.

 

Κάντε το βραδινό σας γεύμα πιο ελαφρύ

Τελειώστε την ημέρα σας, παρακάμπτοντας τους υδατάνθρακες στο βραδινό σας γεύμα και επιλέγοντας πρωτεΐνες μαζί με λαχανικά με λίγους υδατάνθρακες όπως το αγγούρι ή τα σπαράγγια στον ατμό. Η αφυδάτωση απλά διευκολύνει το μαζικό λίπος να συγκεντρωθεί γύρω από το στομάχι σας, αλλά αυτοί οι "υγροί" υδατάνθρακες θα βοηθήσουν το σώμα σας να διατηρήσει επαρκή τα επίπεδα νερού, ενώ κοιμάστε το βράδυ.


Δοκιμάστε τα προβιοτικά

Τα προβιοτικά είναι τρόφιμα ή συμπληρώματα διατροφής, τα οποία βοηθάνε στη βελτίωση της υγείας του εντέρου, αλλά και στον τρόπο που το σώμα σας καταναλώνει θερμίδες εξαιτίας των βακτηρίων, που περιέχουν. Υπάρχουν στοιχεία, που συνδέουν το βάρος, την υγεία του εντέρου και τα βακτήρια που ζουν στο έντερο. Εάν τα βακτήρια που υπάρχουν στο έντερο σας δεν είναι αρκετά , μπορείτε να λαμβάνετε περισσότερα από τα τρόφιμα που τρώτε. Έτσι, η λήψη των σωστών προβιοτικών βοηθάει στην απώλεια βάρους.

 

 

 Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας