KidsHub: Ένας online οδηγός σας δίνει τη λύση για το που να πάτε με το παιδί σας

Τρίτη, 20/03/2018

 

Το KidsHub είναι ο νέος, πιο ολοκληρωμένος ηλεκτρονικός οδηγός για παιδιά μέχρι 13 χρονών στην Αττική.

Έχοντας 20ετή επαγγελματική εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας, η ιδρύτρια του Kidhub, Μαρία Θεοδωροπούλου, λέει πως στην πραγματικό αυτό το site είναι το δεύτερο πνευματικό παιδί της: «Το kidshub.gr έχει συνδυάσει μοναδικά την εμπειρία μου στον χώρο της επικοινωνίας με την επιθυμία μου ως γονιός να βρω όλη αυτή την πληροφόρηση για τον γιο μου».  Η Μαρία, που δηλώνει πως πριν ξεκινήσει την ιστοσελίδα έκανε έρευνα αγοράς, βρίσκοντας πως υπάρχει ένα μεγάλο εμπορικό κενό στον τομέα της παιδικής ψυχαγωγίας, μοιράζεται με τη ΓΥΝΑΙΚΑ τις καινοτόμες λειτουργίες του ιστοτόπου και σχολιάζει τους νέους Έλληνες γονείς.

 

Περιγράψτε μας τον ηλεκτρονικό οδηγό KidsHub.

Αρχικά, το KidsHub συγκεντρώνει όλες τις ψυχαγωγικές δραστηριότητες που αφορούν τα παιδιά μέσω ενός αλγόριθμου, που σαρώνει όλο το ελληνικό ίντερνετ. Ύστερα, η ομάδα μας επεξεργάζεται αυτές τις πληροφορίες και τις παρουσιάζει με τέτοιον τρόπο, ώστε μπαίνοντας ο γονιός στο site να μπορεί να κάνει μία μικρή αναζήτηση και να βρίσκει εύκολα τι τον ενδιαφέρει, που και πότε.

 

Τι σας ενέπνευσε και, τελικά, σας έκανε να το δημιουργήσετε;

Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησε από προσωπική ανάγκη, καθώς έχω έναν γιο, που πλέον είναι 13 χρονών. Πάντα σκεφτόμουν όλα εκείνα τα χρόνια που έψαχνα και ρώταγα που θα μπορούσα να τον πάω για να περάσει όμορφα, αλλά και δημιουργικά. Κάπου εκεί μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση που δεν υπήρχε κάτι που να συγκεντρώνει το σύνολο της πληροφορίας. Η πληροφορία υπήρχε διάχυτη στο διαδίκτυο, αλλά, όταν κάποιος ήθελε να βρει κάποια δραστηριότητα για το παιδί του, έπρεπε να αφιερώσει πάρα πολύ χρόνο. Και φυσικά, μπορεί να έχανε και κάτι «πολύ καλό», που τον ενδιέφερε. Οπότε το σκεφτόμουνα πολλά χρόνια και τώρα ωρίμασε η ιδέα περισσότερο μέσα μου, και τελικά την έκανα πραγματικότητα. Επίσης, εδώ θα ήθελα να προσθέσω, πως μπήκαμε και στο πρόγραμμα Egg, που επιβραβεύει και βοηθάει καινοτόμες ιδέες και start ups, και σίγουρα αυτό μας έδωσε μία επιπλέον ώθηση στο να προχωρήσουν τα πράγματα πάρα πολύ γρήγορα.

 

Τι είδους δραστηριότητες μπορεί να βρει κάποιος γονιός στον ιστότοπό σας;

Έχουμε σχεδόν τα πάντα, που αφορούν το παιδί. Μπορεί να βρει από βιωματικά εργαστήρια, που γίνονται από μουσεία ή ιδρύματα μέχρι και εκπαιδευτικά προγράμματα, που γίνονται από επίσημους φορείς, όπως η στέγη του Ιδρύματος Ωνάση ή το Ίδρυμα Νιάρχος. Προσπαθούμε, δηλαδή, να προσεγγίσουμε την ουσία τους όρου ψυχαγωγία. Ωστόσο, μπορεί να βρει και απλές δραστηριότητες διασκέδασης και εκτόνωσης, όπως η επίσκεψη στο πιο κοντινό παιδότοπο του σπιτιού του.

 

kidhub

H Μαρία Θεοδωροπούλου.


Οι υπηρεσίες του site σας προσφέρονται με κάποιο αντίτιμο;

Όλο το περιεχόμενο του site για τα μέλη μας είναι δωρεάν, ωστόσο έχουμε πάει και ένα βήμα παραπέρα για αυτόν που θέλει κάτι περισσότερο. Αν κάποιος γίνει premium μέλος έχει πρόσβαση σε μεγάλης αξίας εμπορικά προνόμια. Θα σας φέρω ένα παράδειγμα: Η μηνιαία συνδρομή για τα premium μέλη είναι 4 ευρώ συν Φ.Π.Α. , αλλά οι πρόσθετες παροχές που δίνουμε είναι τέσσερεις θεατρικές παραστάσεις. Μάλιστα, αν κάποιος θέλει να πάει και στις τέσσερεις, μπορεί. Προσπαθούμε, λοιπόν, πέρα από την πληροφόρηση να δώσουμε και πραγματικά εφόδια για να περάσετε όμορφα με το παιδί σας.

 

Έχετε δει κάποια προτίμηση στους Έλληνες γονείς, που χρησιμοποιούν το KidsHub;

Ακόμα είμαστε σε πολύ αρχικό στάδιο, οπότε δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα. Αυτό, όμως, που βλέπουμε σαν πρώτη ένδειξη είναι ότι ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα βιωματικά εργαστήρια και για ό,τι έχει να κάνει με επιστήμες και τεχνολογία.

 

Υποθέτω πως για να φτιάξετε αυτόν τον ιστότοπο έχετε και μια ευαισθησία, αλλά και γνώση, πάνω στην παιδική διαπαιδαγώγηση. Ποιο πιστεύετε πως είναι το κύριο χαρακτηριστικό των ελλήνων γονιών;

Κοιτάξτε, πιστεύω πως γενικά οι Έλληνες γονείς θέλουμε πάντα να δώσουμε το καλύτερο στα παιδιά μας. Νομίζω πως όποιος έχει μεγαλώσει σε ελληνικό σπίτι, γνωρίζει πως θυσιάζουμε τα πάντα για τα παιδιά μας, κάτι που δεν γίνεται τόσο έντονα στο εξωτερικό. Οπότε, υπάρχει και μία έντονη επιθυμία ενημέρωσης και πληροφόρησης. Και αυτό αποδεικνύεται και από το KidHub, καθώς ενώ είμαστε στην αρχή του site, έχουμε χιλιάδες επισκέπτες, χωρίς να υπάρχει μεγάλη διαφήμιση. Μέσω του «word of mouth» έχει γίνει ήδη γνωστό.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας

 

Συνέντευξη: Αριλένα Δημητρίου

Tags: