Τα 3 ελληνικά brands στα οποία έκανε αφιέρωμα το DAZED

Τετάρτη, 21/03/2018

 

Η ελληνική μόδα μπαίνει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη

Η Αθήνα, δέκα χρόνια μετά την οικονομική κρίση, βιώνει μια δημιουργική αναγέννηση παρατηρεί το DAZED που βάζει την ελληνική πρωτεύουσα στον διεθνή χάρτη της μόδας με το αφιέρωμα σε 3 ελληνικά brands που έχουν ξεχωρίσει.

 

Τα «Me Then», «Mohxa» και «Serapis» εμπνέονται από την πλούσια ιστορία της χώρας μας και την ενέργεια της πρωτεύουσας και δημιουργούν το δικό τους όραμα για το μέλλον, αναφέρει το DAZED, το καθένα με τη δική του αισθητική και σκληρή δουλειά.

 

To «Me Then» είναι ένα σύγχρονο brand που ξεκίνησε ως fanzine από τους Γιώργο Σουμπάση, Μαίρη Γιάτρια-Ρίτσου και Τάσο Παπαγεωργίου το 2014 σαν μια αντίδραση στον θυμό και την αγανάκτηση που δημιούργησε η κρίση. To brand αντιπροσωπεύει ένα νέο ξεκίνημα με ρούχα που ταιριάζουν στην αθηναική ζωή, t-shirts με φράσεις και γραφικά και ξεχωριστές λεπτομέρειες.

 

 

A post shared by MΕ THEN (@methenathens) onMar 19, 2018 at 5:01am PDT

 

A post shared by MΕ THEN (@methenathens) onMar 7, 2018 at 2:00am PST

 

Το «Mohxa» δημιουργήθηκε από δύο φίλους, τον Jason Πάχος και τον Γιώργο Παπαχατζόπουλο, με ρούχα εμπνευσμένα από την κουλτούρα του surf. Καθημερινά ρούχα σε άνετες γραμμές και έντονα σχέδια με μικρές λεπτομέρειες όπως το logo του brand, ένα φοίνικα, που δίνει μια πινελιά αισιοδοξίας.

 

 

A post shared by Mohxa (@mohxaclothing) onDec 15, 2017 at 1:24am PST

 

A post shared by Mohxa (@mohxaclothing) onJan 17, 2018 at 10:04am PST

 

Το «Serapis» προσφέρει μια νέα αντίληψη για την ελληνική ναυτιλία, γράφει το DAZED. Τα ρούχα του brand χαρακτηρίζονται από την ναυτική ζωή, είναι ειλικρινά και πολύ προσεγμένα. Οι ναυτικές στολές φοριούνται ως το απόλυτο streetwear και τα μεταξωτά Σουφλιού χαρακτηρίζουν την αισθητική του brand.