Εύκολες και υγιεινές συνταγές για πρωινό

Τρίτη, 10/04/2018

 

Το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας  θα πρέπει να μας γεμίζει ενέργεια

Αντικαταστήστε το κλασικό πρωινό των δημητριακών με γάλα με εύκολες και υγιεινές συνταγές. Παρακάτω μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες για πρωινό που θα σας κρατήσουν χορτάτες και δυνατές για όλη την μέρα.

  

1. Τοστ με αβοκάντο

Με το κρεμώδες πράσινο εσωτερικό του, το αβοκάντο είναι ένα γευστικό και πολύ δημοφιλές συστατικό για πρωινό και brunch, που συνδυάζεται τέλεια με μια φέτα φρυγανισμένο ψωμί ή φρυγανιές. Εξαιρετική πηγή μονοακόρεστου λίπους και βιταμίνης Ε, το αβοκάντο έχει πιο πολλές διαλυτές φυτικές ίνες από άλλα φρούτα και παρέχει μια σειρά από μέταλλα, σίδηρο, κάλιο και φυλλικό οξύ.

avocado toast


2. Δημητριακά

Είναι η στιγμή να φτιάξετε τα δικά σας δημητριακά με γεύσεις της αρεσκείας σας αποφεύγοντας ταυτόχρονα την πρόσθετη ζάχαρη των προ-συσκευασμένων δημητριακών. Η επιλογή DIY είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών με τη μορφή σιταριού ή πίτουρου, καλούς υδατάνθρακες όπως βρόμη και αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς και σπόρους.

cereal


3. Κουάκερ

Οικονομικό, γρήγορο και γευστικό, το κουάκερ είναι ένα ευχάριστο και ευπροσάρμοστο πρωινό για το σπίτι ή τη δουλειά. Με μερικές παραλλαγές και νόστιμες προσθήκες, μπορεί να γίνει ακόμα πιο γευστικότατο και θρεπτικό. Καθιερώστε τη συνήθεια να τρώτε ένα μπολ κουάκερ το πρωί και θα σας κρατήσει μέχρι το μεσημέρι.

porridge


4. Βρόμη

Για ένα δυνατό ξεκίνημα της μέρας εντάξτε τη βρόμη στη διατροφή σας. Για τις βραδινές λιγούρες, μπορείτε να κάνετε ένα συνδυασμό βρόμης και φρούτων, ενώ μπορείτε να τη συσκευάσετε και να την απολαύσετε γρήγορα σε μια γεμάτη μέρα.

oats


5. Αυγά

Φτηνά και εύκολα, τα αυγά είναι πλούσια πηγή σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα και απαραίτητα λιπαρά οξέα. Τα οφέλη για την υγεία είναι πολλά, ενώ φροντίστε να προμηθεύεστε φρέσκα αυγά. Ανακαλύψτε επίσης υγιεινές συνταγές με αυγά, από ομελέτες μέχρι αυγά ποσέ σε τοστ.

eggs

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας