Πως θα φας λιγότερο χωρίς δίαιτα

Τρίτη, 16/05/2017

 

Αν δεν μπορείς να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής, υπάρχουν απλά τρικς που θα σε κάνουν να τρως λιγότερο και να σταματήσεις τα ανούσια τσιμπολογήματα.

Μία από τις αγαπημένες σου συνήθειες είναι να τρέχεις στο ψυγείο και να μασουλάς διάφορους γευστικούς πειρασμούς. Βλέπεις την ζυγαριά σου να ανεβαίνει και τα ρούχα σου να κουμπώνουν με δυσκολία. Αν δεν μπορείς να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής, υπάρχουν απλά τρικς που θα σε κάνουν να τρως λιγότερο και να σταματήσεις τα ανούσια τσιμπολογήματα.

 

Τρώγε σαλάτες και φρούτα
Το έχεις διαβάσει χιλιάδες φορές. Ήρθε η ώρα να το κάνεις και πράξη. Αν φουσκώνεις με σαλάτα και φρούτα τότε δε θα έχεις χώρο για πλούσια σε θερμίδες σνακ.

 

Πιες νερό
Με το να φουσκώνεις από νερό σου δημιουργεί το αίσθημα του κορεσμού κι αυτόματα μειώνεις την κατανάλωση τροφής.

 

Άλλαξε συνήθειες στα ψώνια
Κάθε φορά που πηγαίνεις σουπερμάρκετ απέφυγε να αγοράζεις πατατάκια, σοκολατάκια, γκοφρέτες και κρουασάν. Αν έχεις στο ντουλάπι σου όλους αυτούς τους πειρασμούς, είναι λογικό να μην μπορείς να αντισταθείς.

 

Μάσα τσίχλα
Το μάσημα τσίχλας, ιδανικά χωρίς ζάχαρη, θα μπερδέψει τον οργανισμό σου  κάθε φορά που θα ήθελες στην πραγματικότητα να μασήσει σοκολάτα ή τσιπς.

 

Βούρτσισε τα δόντια σου νωρίς
Βούρτσισε τα δόντια σου αμέσως μετά από το βραδινό σου. Έτσι η αίσθηση φρεσκάδας θα σε αποτρέψει από το να καταναλώσεις κάποιο γλυκό βλέποντας τηλεόραση τη νύχτα.