Η καλύτερη detox διατροφή για μετά το Πάσχα

Πέμπτη, 05/04/2018

 

Αποβάλλετε τα τοξικά συστατικά από τον οργανισμό σας με απλά βήματα

Όσες διατροφικές ατασθαλίες κάναμε στη διάρκεια του Πάσχα, κάναμε! Μετά από τα ατελείωτα παχυντικά τρόφιμα που καταναλώσαμε αυτές τις μέρες , με το τσουρέκι, τα κουλουράκι, το αρνί, το κοκορέτσι, να πρωταγωνιστούν στο γιορτινό μας τραπέζι, ήρθε η ώρα για αποτοξίνωση. Αφήστε πίσω τις τύψεις που μπορείτε να νιώθετε και ξεκινήστε άμεσα αυτή την πολύ αναζωογονητική detox διατροφή.


Οι must τροφές για να επιτύχετε την καλύτερη αποτοξίνωση είναι οι εξής: Πολλά φρούτα, φυσικοί χυμοί, φρέσκα λαχανικά, φασόλια και φακές, βρόμη, πατάτες, καστανό ρύζι, ριζογκοφρέτες, φρέσκα ψάρια, ανάλατοι ξηροί καρποί και φυσικά πολύ νερό.


Οι τροφές πάλι που πρέπει να αποφύγετε κατά τη διάρκεια της detox δίαιτας είναι συγκεκριμένες: κόκκινο κρέας, γαλακτοκομικά, βούτυρα, τροφές με λευκό αλεύρι, σοκολάτες, επεξεργασμένα τρόφιμα και άλλα.

Παρακάτω μια detox διατροφή με πολλές εναλλακτικές,  που μπορείτε να ακολουθήσετε:

 

Πρωϊνό

Κουάκερ με μπανάνα

Κουάκερ με νερό και φυσικό γιαούρτι, μπανάνα, σταφίδες και μέλι.

Σαλάτα φρούτων με γιαούρτι και βρόμη

Φρέσκια φρουτοσαλάτα με φυσικό γιαούρτι και βρόμης.

Smoothie από φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα.

Smoothie από φρέσκα φρούτα, γιαούρτι και μέλι, αν χρειαστεί.

Μούσλι με γιαούρτι

Σπιτικό μούσλι από βρόμη, σπόρους, ξηρούς καρπούς μαζί με γιαούρτι.

Φρέσκα φρούτα και γιαούρτι

Φρέσκα φρούτα και μια δόση γιαουρτιού με μέλι

 

Μεσημεριανό

Σούπα με λαχανικά και κράκερ βρόμης

Απολαύστε ένα μεγάλο μπολ με λαχανικά ή φακές συνοδευμένα με κράκερ βρόμης.

Μεσογειακή σαλάτα με ριζογκοφρέτες

Ριζογκοφρέτες με ρόκα, αβοκάντο, ντομάτες, φρέσκο ​​βασιλικό και μαύρο πιπέρι. Προσθέστε επιπλέον μια χούφτα αλατισμένα καρύδια.

Γουακαμόλε με ωμά λαχανικά

Σπιτικό γκουακαμόλε από αβοκάντο, χυμό λεμονιού, φρέσκο τσίλι, ντομάτες και σκόρδο. Σερβίρετε με ωμά λαχανικά και κουάκερ βρόμης.

Τζατζίκι με ωμά λαχανικά

Σπιτικό τζατζίκι από φυσικό γιαούρτι, σκόρδο, αγγούρι και χυμό λεμονιού σερβιρισμένο με ωμά λαχανικά  και κουάκερ βρόμης.

Αβοκάντο και σαλάτα γαρίδας

Φρέσκο ​​αβοκάντο με γαρίδες, σαλάτα, βαλσαμικό ξύδι και χυμό λεμονιού.

Πατάτα με φλούδα και ψητό μπακαλιάρο

Ψητό φιλέτο μπακαλιάρου, σερβιρισμένο με πατάτες με την φλούδα και λαχανικά σε ατμό.

 

Βραδινό

Ψητός σολομός με πατάτες με φλούδα

Ψήστε ένα φιλέτο σολομού και σερβίρετε με πατάτες και λαχανικά στον ατμό.

Τόνος και γαρίδες με ζυμαρικά

Τηγανίζουμε μια ποικιλία λαχανικών όπως κρεμμύδια, μανιτάρια, πιπεριές, κολοκυθάκια και πράσα σε λίγο ελαιόλαδο. Όταν μαγειρευτούν ελαφρώς, προσθέστε μια χούφτα γαρίδες. Μαγειρέψτε για λίγα λεπτά και στη συνέχεια προσθέστε κονσέρβα ντομάτας, πουρέ από ντομάτα, μαύρο πιπέρι και τόνο σε κονσέρβα. Σιγοβράζουμε μέχρι να πήξει η σάλτσα. Σερβίρετε με νουντλς ρυζιού.

Ξινά και γλυκά υλικά με ρύζι

Τηγανίζετε απαλά μια ποικιλία τεμαχισμένων λαχανικών όπως κρεμμύδια, πιπεριές, γλυκό καλαμπόκι μωρών και μανιτάρια. Προσθέστε κονσέρβα ανανά (σε χυμούς φρούτων), κονσέρβα ντομάτας, ντοματοπελτέ, ξίδι από λευκό κρασί και μέλι. Σιγοβράζουμε μέχρι να πάψει η σάλτσα. Σερβίρετε με καστανό ρύζι.

Πατάτες και φασόλια

Σιγοψήνουμε τα λαχανικά όπως κρεμμύδι, καρότα και σε λίγο ελαιόλαδο με σκόρδο. Όταν πάρουν χρώμα, προσθέτετε τις πατάτες κομμένες σε κύβους και τηγανίζετε για λίγα λεπτά. Προσθέστε φρέσκο ​​λαχανικά, μαύρο πιπέρι και τα αγαπημένα σας φασόλια. Σιγοβράστε μέχρι να ομογενοποιηθούν.

 

 Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας