Τα φρούτα που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά

Πέμπτη, 12/04/2018

 

10 φρούτα που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Σε κάθε πρόγραμμα διατροφής τα φρούτα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Κάποια από αυτά δεν βρίσκονται τυχαία στο διαιτολόγιο μας, καθώς βοηθούν στην απώλεια βάρους. Είναι από μόνα τους μία υγιεινή και πολύ θρεπτική επιλογή για να καταναλώνετε κατά την διάρκεια της ημέρας αφού αποτελούν μια πολύ καλή πηγή ενέργειας και βιταμινών.

 

1.Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσετε βάρος. Επιταχύνει τον μεταβολισμό καίγοντας το λίπος, ενώ χαρίζει ενέργεια. Καταναλώνοντας αβοκάντο σε τακτική βάση θα χάσετε βάρος πιο εύκολα και θα παραμείνετε σε φόρμα. Φτιάξτε ένα σπιτικό γουκαμόλε ή μια σαλάτα με αβοκάντο, γεύματα με καλές θερμίδες που θα σας κρατήσουν χορτάτους.

avocado


2. Λεμόνι

Για την απώλεια βάρους δεν υπάρχει καλύτερος συνδυασμός από αυτόν. Καταναλώνετε κάθε πρωί λεμόνι με μέλι, που θα αποβάλει τις τοξίνες του οργανισμού και θα σας προσφέρει πολλές βιταμίνες. Το λεμόνι περιέχει βιταμίνη Β, φώσφορο και μαγνήσιο, καθώς και βιταμίνη C και σε συνδυασμό με το μέλι είναι το απόλυτο δυναμωτικό ρόφημα.

lemon


3. Καρπούζι

Το καρπούζι δεν περιέχει καθόλου λίπος. Οι μέγιστες θερμίδες που μπορείτε να πάρετε από ένα ποτήρι χυμό καρπούζι είναι μόλις 50. Επίσης, είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Β και C και πλούσιο σε βιταμίνες που συμβάλουν στην αποφυγή καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου.

watermelon


4. Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι καλό να καταναλώνονται ωμές καθώς έτσι προσφέρουν μεγαλύτερη ποσότητα σε διαλυτό άμυλο. Οι μπανάνες δημιουργούν αίσθημα κορεσμού, ενώ πίνοντας λίγο νερό μετά από την κατανάλωση της θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την κατανάλωση "κακών" τροφών. Παρέχει την απαιτούμενη ενέργεια που χρειάζεται το σώμα καθώς καίει το λίπος πιο γρήγορα.

bananass


5. Γκρέιπφρουτ

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν γκρέιπφρουτ σε καθημερινή βάση τείνουν να χάνουν πολύ περισσότερο βάρος από ό, τι άλλους. Το γκρέιπφρουτ είναι μια πηγή καλών υδατανθράκων και καλό είναι να καταναλώνεται στο πρωινό και βοηθά στην διαδικασία της πέψης κατά την διάρκεια της ημέρας.

grapefruit


6. Πορτοκάλι

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Το πορτοκάλι θα ικανοποιήσει την λεγόμενη συναισθηματική πείνα και θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

orange


7. Μήλο

Τα μήλα βοηθούν στον κορεσμό ώστε να μην καταναλώνετε σνακ μεταξύ των γευμάτων. Είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Α και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό δημιουργώντας την αίσθηση πληρότητας στο στομάχι!

apple


8. Ρόδι

Οι σπόροι του ροδιού είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά, ίνες και περιεκτικότητα σε νερό. Έχουν χαμηλές θερμίδες που δεν θα σαμποτάρουν τη διατροφή σας.

pomegranate


9. Ανανάς

Οι ανανάδες είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά, ένζυμα, μέταλλα και βιταμίνες. Ο καρπός αυτός είναι απαλλαγμένος από χοληστερόλη και έτσι δεν σας γεμίζει με περιττές θερμίδες.

pinapple


10. Μούρα/Βατόμουρα

Τα μύρτιλα, οι φράουλες, τα σμέουρα, και τα κράμπερις και όλα τα εσπεριδοειδή φρούτα είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες. Είναι εξαιρετικές αποτοξινωτικές τροφές καθώς βοηθούν στην αποτοξίνωση του εντέρου. Δεν βοηθούν μόνο στην πέψη, αλλά και στην απώλεια βάρους.

 berries

 

 

 
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας