Η πρώτη καμπάνια ομορφιάς με αρετουσάριστες φωτογραφίες

Παρασκευή, 20/04/2018

 

Στη νέα καμπάνια ομορφιάς της CVS τα πρόσωπα των μοντέλων δεν είναι επεξεργασμένα

Η CVS, γνωστή φαρμακευτική εταιρεία της Αμερικής, μόλις κυκλοφόρησε τη νέα της καμπάνια ομορφιάς χωρίς ρετουσαρισμένες φωτογραφίες, και μας προσφέρει έναν ακόμα λόγο να λατρεύουμε τα καλλυντικά φαρμακείου.

Η τελευταία διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας εκπληρώνει την υπόσχεση που είχε δώσει από τον Ιανουάριο, να μην κάνει επεξεργασία στα πρόσωπα των μοντέλων. 

cvs-health-beauty-in-real-life-image-3

 


Κάθε φωτογραφία είναι διακοσμημένη με το σήμα “CVS Beauty Mask” και λειτουργεί ως σφραγίδα για το ό,τι δεν έχει γίνει κανένα ρετούς στα πρόσωπα της εκστρατείας.

Ο φωτογράφος Mei Tao απαθανάτισε τα μοντέλα, ενώ η Kat Keene ήταν υπεύθυνη σκηνοθεσίας, η οποία προσπάθησε να παρουσιάσει τις γυναίκες να γιορτάζουν καθημερινές στιγμές ομορφιάς.

cvs-health-beauty-in-real-life-image-4

 


Η ιδέα για τις αρετουσάριστες φωτογραφίες ήρθε όταν ο Norman de Greve, υπεύθυνος της CVS Health, συνειδητοποίησε πως αυτό είναι που επιθυμεί το κοινό. Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Υπήρξε μία αλλαγή στο τι επιθυμούν οι καταναλωτές, όσον αφορά την ομορφιά. Πλέον ζητούν περισσότερη διαφάνεια και αυθεντικότητα, γιατί αυτή ακριβώς είναι η ουσιαστική ομορφιά της καθημερινής ζωής.»

«Θέλαμε να παρουσιάσουμε μία εκστρατεία που κάνει τις γυναίκες να αισθάνονται καλά με τον εαυτό τους και να τις εμψυχώνει να νιώθουν άνετες και σίγουρες με το δέρμα τους», πρόσθεσε ο Norman de Greve.

 

cvs-health-beauty-in-real-life-image-5

 Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας

Επιμέλεια: Κατερίνα Πιπέρη

Tags: