Οι 4 καλύτερες ασκήσεις για sexy κοιλιακούς

Πέμπτη, 07/06/2018

 

Ακολουθήστε το πρόγραμμα των 7 λεπτών και αποκτήστε τους κοιλιακούς που ονειρεύεστε

Έχετε κουραστεί να κάνετε δεκάδες ροκανίσματα και να μη βλέπετε αποτέλεσμα; Θέλετε, όμως, να αποκτήσετε επίπεδη και γυμνασμένη κοιλιά; Ήρθε η ώρα να αλλάξετε τη ρουτίνα της γυμναστικής σας και να εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα 4 ασκήσεις που θα σας χαρίσουν καλοσχηματισμένους κοιλιακούς σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

#1η : Mountain Climbers


Τοποθετείστε το σώμα σας σε σανίδα. Τα χέρια σας πρέπει να είναι τοποθετημένα στο ύψος των ώμων σας. Κρατώντας σταθερό τον κορμό σας, φέρτε το αριστερό πόδι σας στο στήθος, επαναφέρτε το πίσω και έπειτα φέρτε το δεξί σας πόδι μπροστά. Καλό θα ήταν να ανεβάζετε την ταχύτητα που αλλάζετε τα πόδια σας σταδιακά. Επαναλάβετε για 45 δευτερόλεπτα.


gym1


#2η : Παραλλαγή κλασικής σανίδας


Τοποθετείστε το σώμα σας σε σανίδα. Κρατώντας σταθερό το πάνω μέρος του σώματος σας, στρίψτε τα πόδια σας και τη λεκάνη από τη μια πλευρά, χωρίς ωστόσο να ακουμπήσετε το έδαφος. Κάντε το ίδιο πράγμα και από την άλλη πλευρά. Επαναλάβετε για 45 δευτερόλεπτα.


gym22


#3η : Ροκανίσματα με μπάλα


Ξαπλώστε ανάσκελα και σηκώστε τα πόδια σας πάνω, τεντωμένα. Κρατήστε τη μπάλα παράλληλα με τα πόδια σας. Χρησιμοποιείστε τους κοιλιακούς σας για να σηκώσετε το κεφάλι και την ωμοπλάτη. Σκοπός της άσκησης είναι να φέρνετε τη μπάλα όσο πιο κοντά στα πόδια σας γίνεται χωρίς όμως να τα κινείτε. Επαναλάβετε για 45 δευτερόλεπτα.


gym3


#4η : V-sit Hold


Ξαπλώστε ανάσκελα, τεντώστε τα πόδια σας μπροστά και τοποθετείστε τα χέρια σας παράλληλα με τα πλευρά σας. Τα πόδια σας πρέπει να βρίσκονται σε γωνία 45μοιρών. Ταυτόχρονα σηκώνετε τον κορμό σας από το έδαφος και φέρνετε τα πόδια σας προς το στήθος σας. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση για 45 δευτερόλεπτα.

gym4


 

Μεταξύ της κάθε άσκησης ξεκουράζεστε για ένα λεπτό. Πριν προχωρήσετε στην επόμενη άσκηση, πρέπει να έχετε κάνει 2 επαναλήψεις των 45 δευτερολέπτων για την κάθε άσκηση.

Αφού ξεκουραστείτε για 1 λεπτό, επαναλάβετε όλο τον κύκλο των ασκήσεων.



Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας

 




Επιμέλεια: Άννα Καντζηλιέρη

Tags: