Πώς εξαφάνισα τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια μου

Σάββατο, 07/07/2018

 

Συμβουλές για να αποκαταστήσετε τη λάμψη των ματιών σας

Ανήκω στη κατηγορία των γυναικών που εμφανίζουν συχνά μαύρους κύκλους. Είτε κοιμηθώ πολλές ώρες είτε περάσω το βράδυ μου μπροστά στον υπολογιστή ή ξενυχτώντας με τις φίλες μου, οι μαύροι κύκλοι θα υπάρχουν κάτω από τα μάτια μου, πιστοί στο καθημερινό μας ραντεβού.


Πρόσφατα, παρατήρησα πόσο θαμπό και πόσο κουρασμένο έδειχνε το βλέμμα μου γεγονός που μού προσέδιδε χρόνια και με στενοχωρούσε. Συνεπώς, αποφάσισα να λάβω δραστικά μέτρα. Έτσι, δοκίμασα ένα "πείραμα" ομορφιάς και μετά από μια εβδομάδα είχα απαλλαγεί από τους μαύρους κύκλους κι είχα ένα λαμπερό και ξεκούραστο βλέμμα.


Τα 5 βήματα που ακολούθησα:

 

1.Άλλαξα τη διάρκεια του ύπνου

Μπορεί να έχετε ακούσει αυτή τη συμβουλή χιλιάδες φορές, όμως είναι πραγματικά θαυματουργή. Το πρώτο βήμα είναι το πιο σημαντικό: περισσότερος ύπνος. Το άγχος της καθημερινότητας και οι γρήγοροι ρυθμοί της ζωής μάς αναγκάζουν να τρέχουμε όλη μέρα προκειμένου να προλάβουμε να τελειώσουμε τις δουλειές μας. Το βράδυ, λοιπόν, συνήθιζα να κάνω όλα εκείνα που δεν είχα προλάβει μέσα στη μέρα να ελέγξω. Για παράδειγμα, έβλεπα και έστελνα e-mail, έριχνα μία (και δύο, πολλές φορές) ματιά στα social media, τακτοποιούσα το σπίτι κ.α. Όλα αυτά μέχρι που συνειδητοποίησα ότι προκειμένου να νιώθω παραγωγική είχα θυσιάσει την ξεκούρασή μου. Αν το σώμα μας δεν είναι ξεκούραστο και δυνατό, είναι λογικό να μην μπορεί να ανταποκριθεί στις καθημερινές απαιτήσεις. Πίεσα τον εαυτό μου, λοιπόν, και προσπάθησα να πηγαίνω στο κρεβάτι από τις 21.30-22.00, αντί στις 12 π.μ. που πήγαινα πριν. Στην αρχή μου φαινόταν πολύ αστείο όλο αυτό, όμως από το τρίτο κιόλας βράδυ άρχισα να κοιμάμαι αμέσως και να ξυπνάω με την ανατολή του ήλιου ξεκούραστη. Ο οργανισμός μου είχε ήδη αρχίσει να λειτουργεί διαφορετικά. Καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας είχα ενέργεια χωρίς να χρειάζομαι καφέ για να ξυπνήσω.


2.Αντικατέστησα τον καφέ με το πράσινο τσάι

Οι περισσότερες γυναίκες είμαστε εξαρτημένες από την πρωινή κούπα καφέ. Ο καφές περιέχει υψηλά επίπεδα καφεΐνης γεγονός που αυξάνει το άγχος και την ένταση της κάθε μέρας. Αντίθετα, το τσάι που επίσης περιέχει ένα ποσοστό καφεΐνης (πολύ μικρότερο από αυτό του καφέ) συμβάλλει στη χαλάρωση και ξεκούραση του οργανισμού. Εγώ αποφάσισα κατά τη διάρκεια της πειραματικής εβδομάδας να αντικαταστήσω τον καφέ με το τσάι και το αποτέλεσμα που παρατήρησα στον οργανισμό μου ήταν εντυπωσιακό. Τέλος, έβαλα στόχο να πίνω ένα φλιτζάνι τσάι το βράδυ και από τις πρώτες 2 μέρες κατέληγα να πηγαίνω νωρίτερα για ύπνο.


3. Άρχισα να πίνω περισσότερο νερό

Συγκεκριμένα, ξεκίνησα να πίνω περίπου 3 λίτρα νερό την ημέρα. Γενικότερα, δεν ανήκω στη κατηγορία των γυναικών που πίνουν πολύ νερό. Ωστόσο, προκειμένου να υποχωρήσουν οι μαύροι κύκλοι, έπεισα τον εαυτό μου να πίνει 1 λίτρο νερό πριν από κάθε γεύμα. Και έτσι τα κατάφερα. Ένα λίτρο πριν το πρωινό, ένα πριν το μεσημεριανό και ένα πριν το δείπνο. Αν πραγματικά θέσετε ένα στόχο, σίγουρα θα βρείτε τον τρόπο να τον υλοποιήσετε.


4.Φέτες αγγουριού

Μπορεί να είναι παλιά μέθοδος ωστόσο είναι αποτελεσματική. Κόψτε ένα παγωμένο αγγούρι σε φέτες και βάλτε τις στα μάτια σας. Η αίσθηση δροσιάς και ανακούφισης που θα νιώσετε θα σάς εκπλήξει. Αφήστε τις φέτες στη περιοχή των ματιών για 10 λεπτά. Ακολούθησα αυτή τη μέθοδο και τις 7 μέρες της εβδομάδας και το αποτέλεσμα ήταν ορατό. Πλέον, κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ αφιερώνω 10 λεπτά στη ξεκούραση των ματιών μου.


5.Περιόρισα τη ζάχαρη

Η συγκεκριμένη συμβουλή είναι για να βοηθήσει συνολικά την όψη του δέρματος. Η ζάχαρη συμβάλλει στην πρόωρη γήρανση του δέρματος καθώς εμποδίζει την ανάπτυξη του κολλαγόνου και αναστέλλει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Συνεπώς, έκοψα όλες τις τροφές που περιέχουν ζάχαρη είτε αυτές ήταν «καλές» είτε «κακές». Είναι απίστευτο πόσο γρήγορα αυτή η μικρή φαινομενικά αλλαγή μπορεί να λειτουργήσει θετικά στο δέρμα μας. Πέρα από το βλέμμα μου, άρχισε να λάμπει και η επιδερμίδα μου.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας

Επιμέλεια: Άννα Καντζηλιέρη

Tags: