Τρεις δροσερές και υγιεινές σούπες για το καλοκαίρι

Τετάρτη, 11/07/2018

 

Η πιο γρήγορη, εύκολη και θρεπτική επιλογή του καλοκαιριού

Οι σούπες αποτελούν μια γρήγορη και υγιεινή επιλογή γεύματος ακόμα και το καλοκαίρι. Ακόμα κι όταν ο υδράργυρος πλησιάζει τους 40 βαθμούς, μια κρύα, ευεργετική και υγιεινή σούπα αποτελεί την πιο δροσιστική και άρα ιδανική επιλογή. Πρόκειται για ένα ελαφρύ γεύμα ή σνακ πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες.

 

Παρακάτω θα βρείτε 3 πρωτότυπες αλλά καλοκαιρινές συνταγές και να πάρετ ιδέες για το τι θα μαγειρέψετε αύριο. Αν θέλετε πέρα από τη γεύση να εντυπωσιάσετε και με την εμφάνιση χρησιμοποιήστε, μερικά φρούτα εποχής κομμένα σε μικρά ή περίεργα κομμάτια.

 

1.Σούπα πεπονιού

Σε ένα μπλέντερ προσθέτουμε 6 κούπες κομμένο πεπόνι, 1.5 αβοκάντο,  ½ της κούπας φρέσκο χυμό lime, λίγο αλάτι. Γαρνίρετε με αγγούρι κομμένο σε κύβους, μέλι, αβοκάντο ή δυόσμο.

 

2.Σούπα με καρπούζι και δυόσμο

Σε ένα μπλέντερ προσθέστε 2 φλιτζάνια καρπούζι, με 1 κουταλιά της σούπας φρέσκο χυμό λεμονιού, 2 κουταλιές της σούπες μέλι και λίγο φρέσκο δυόσμο. Αφήστε το μίγμα στο ψυγείο για μια νύχτα. Όταν έρθει η ώρα του σερβιρίσματος ρίχνετε λίγο καρπούζι ακόμα και αν θέλετε επιπλέον δυόσμο.

 

3. Σούπα αγγουριού

Σε ένα μπλέντερ προσθέστε 4 κομμένα και καθαρισμένα αγγούρια, 3 κουταλάκια του γλυκού αλάτι, 4 κούπες πλήρες γιαούρτι , 2 κουταλιές νωπό άνηθο, 2 σκελίδες σκόρδο, 4 κουταλιές ελαιόλαδο και λίγο μαύρο πιπέρι. Για να το σερβίρετε, γαρνίρετε με κομματάκια αγγουριού, άνηθο ή φέτες από ραπανάκι.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας

 

Επιμέλεια: Άννα Καντζηλιέρη

Tags: