6 τρόποι για να μαγειρέψετε με τυρί cottage

Παρασκευή, 07/09/2018

 

Νόστιμες προτάσεις για κάθε γεύμα της ημέρας

Το τυρί cottage είναι ένα λευκό τυρί με ιδιαίτερη υφή που αποτελεί μια καλή πηγή ασβεστίου ενώ είναι και πλούσιο σε πρωτεΐνες. Ακόμα, πέρα από το ό,τι περιέχει ελάχιστα λιπαρά, κάνει καλό στην υγεία μας αφού βοηθάει τη λειτουργία του εντέρου εξαιτίας των προβιοτικών που περιέχει.


Παρακάτω θα βρείτε 6 υγιεινές αλλά κυρίως νόστιμες προτάσεις με πρωταγωνιστή το τυρί cottage.


1.Μια αγαπημένη πρόταση είναι να το χρησιμοποιήσετε ως τυρί στα μακαρόνια σας. Αυτόματα θα μειώσετε τις θερμίδες που θα σας πρόσφερε ένα πιάτο μακαρόνια με παρμεζάνα αλλά η γεύση θα παραμείνει ίδια. Αν ωστόσο, θέλετε να συμπεριλάβετε στο πιάτο σας και λίγο αλμυρό τυρί, δεν έχετε παρα να μοιράσετε την ποσότητα του τυριού που θα βάλετε, στη μέση.


2.Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και τι καλύτερο από ένα υγιεινό και δυναμωτικό πρωινό; Φτιάξτε την αγαπημένη σας συνταγή για pancakes και συνοδεύστε τα με τυρί cottage. Έτσι, το πρωινό σας θα έχει και αλμυρή αλλά και γλυκιά γεύση.


3.Μια ακόμη πρόταση είναι να το χρησιμοποιήσετε ως dip για τα πιάτα σας. Είτε πρόκειται για κρέας είτε για σαλάτες είτε για sticks, το τυρί cottage αποτελεί μια δροσερή αλλά πάντα υγιεινή επιλογή.


4. Αν θέλετε να δώσετε επιπλέον ένταση στα ζυμαρικά με πέστο δεν έχετε παρα να προσθέσετε στη σάλτσα πέστο λίγη ποσότητα τυριού cottage. Αμέσως η ποιότητα του πιάτου θα αναβαθμιστεί και το αποτέλεσμα θα συναρπάσει τον ουρανίσκο σας. Για επιπλέον γεύση, μια καλή ιδέα θα ήταν να προσθέσετε ψιλοκομμένα καρύδια ή φυστίκια.


5.Αν τώρα δεν είστε λάτρεις των pancakesαλλά προτιμάτε τις κρέπες δεν έχετε παρά να προσθέσετε το τυρί cottage στις κρέπες σας. Είτε προτιμάτε τις γλυκές είτε τις αλμυρές κρέπες, το cottage αποτελεί μια ουδέτερη αλλά υγιεινή βάση για το πρωινό σας.


6.Προσθέστε το σε τοστ. Αν βαρεθήκατε το κλασικό τοστ με το τυρί και τη γαλοπούλα, ήρθε η ώρα να το ενισχύσετε προσθέτοντας τυρί cottage. Πέρα από την επιπλέον γεύση, θα τροφοδοτήσετε και τον οργανισμό σας με περισσότερη πρωτεΐνη.

 

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας

Επιμέλεια: Άννα Καντζηλιέρη

Tags: