6 τροφές που θα σας κάνουν να νιώσετε ευτυχισμένη

Πέμπτη, 13/09/2018

 

Κι όμως υπάρχουν!

Η ευτυχία είναι ένα από τα πιο όμορφα συναισθήματα που μπορεί νιώσει κανείς πάνω σε αυτό τον πλανήτη είτε αυτή προέρχεται από μια συγκεκριμένη στιγμή είτε από μια περίοδο γενικά. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος άνθρωπος προκειμένου να είναι ευτυχισμένος όπως για παράδειγμα να κερδίσει την δουλειά των ονείρων του, να βρει το άλλο του μισό, να αποκτήσει παιδάκι ή απλώς επειδή είναι υγιής και να χαμογελά.

 

Παρ’όλα αυτά, υπάρχει και ένας ακόμη τρόπος που μπορεί να μας κάνει ευτυχισμένες και δεν είναι άλλος από το να καταναλώνουμε συγκεκριμένες τροφές. Υπάρχουν τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, ενισχύουν την λειτουργία του εγκεφάλου ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν και στην καταπολέμηση του άγχους.

 

 

1.Βρώμη

pexels-photo-543730

Οι υδατάνθρακες ενισχύουν την παραγωγή σερατονίνης στο σώμα μας, γεγονός που τους κάνει απαραίτητους. Ωστόσο, οι επιλογές που έχουμε σε υδατάνθρακες είναι πολλές και διαφορετικές. Η ιδανική τροφή που περιέχει υδατάνθρακες, δεν είναι πλούσια σε ζάχαρη, έχει ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό μας και μας κάνει και χαρούμενες, δεν είναι άλλη από την βρώμη.

 

2.Αυγά

pexels-photo-103124

Τα αυγά αν και μικρά, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτείνες, βιταμίνες, μέταλλα γεγονός που τα καθιστά απαραίτητα στην διατροφή μας. Ακόμα, τα συστατικά που περιέχει ενισχύουν τη μνήμη, την επικοινωνία με τους γύρω μας καθώς και την δημιουργικότητά μας.

 

3.Σπόροι κολοκύθας

pexels-photo-1395004

Οι σπόροι της κολοκύθας περιέχουν μαγνήσιο και συμβαλλουν στην καταπολέμηση της έντασης και του άγχους. Πέρα από τα θρεπτικά τους συστατικά είναι και μια καλή πρόταση για να ανανεώσετε τις συνταγές των αγαπημένων σας φαγητών.

 

4.Χοιρινό κρέας

pexels-photo-1268551

Μια εξαιρετική πηγή πρωτεινών καθώς και 9 αμινοξέων όπου ο οργανισμός μας δεν μπορεί να συνθέσει μόνος του. Η κατανάλωσή του μας χαρίζει δύναμη, ενέργεια και φυσικά χαρά. Ακόμα, περιέχει ψευδάργυρο, σίδηρο και σελήνιο, τροφές που συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.

 

5.Φύκια

pexels-photo-357756

Για πολλές γυναίκες αποτελεί αγαπημένη επιλογή ενώ για κάποιες άλλες όχι. Αν ωστόσο, πάσχετε από κατάθλιψη ή βρίσκεστε σε μια απαιτητική περίοδο, η κατανάλωσή τους είναι ικανή να επαναφέρει το χαμόγελό σας. Τα φύκια είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και αν τα συνδυάσετε με τις κατάλληλες τροφές μπορούν να γίνουν και πεντανόστιμα.

 

6.Ξηροί καρποί

pexels-photo-625422

Οι ξηροί καρποί είναι απαραίτητοι για τον οργανισμό μας όταν προσέχουμε τη διατροφή μας καθώς ανήκουν στην κατηγορία των «καλών» λιπαρών. Βέβαια, ακόμα και αν δεν κάνετε διατροφή αλλά θέλετε να νιώσετε όμορφα, η κατανάλωσή τους θα σας βοηθήσει. Πέρα από τους ξηρούς καρπούς στην κανονική τους μορφή, υπάρχουν διάφορες τροφές όπως το γάλα και το βούτυρο που βασίζονται σε ξηρούς καρπούς, όπως το αμύγδαλο.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας

Επιμέλεια: Άννα Καντζηλιέρη

Tags: