Πώς θα εξαφανίσετε τις ρυτίδες γύρω από το στόμα;

Τρίτη, 02/10/2018

 

Εύκολες ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε όλες μας 

Οι περισσότερες γυναίκες από μία ηλικία και μετά συνήθως εμφανίζουν ρυτίδες γύρω από το στόμα, ειδικά στην περιοχήπάνω από τα χείλη. Μερικές από τις πιο συνηθισμένες αιτίες που προκαλούν την εμφάνιση αυτών των ρυτίδων είναι συνήθειες όπως το κάπνισμα, οι έντονες εκφράσεις του προσώπου, αλλά και η ηλικία και η κληρονομικότητα. Ευτυχώς για όλες εμάς, η βιομηχανία της ομορφιάς και όλα τα beauty brands καταβάλλουν σημαντική προσπάθεια, ώστε να δημιουργήσουν αποτελεσματικά καλλυντικά προϊόντα, αλλά και να ανακαλύψουν τεχνοτροπίες που -αν δεν εξαφανίζουν -τουλάχιστον να λειαίνουν όσο περισσότερο γίνεται αυτές τις ρυτίδες γύρω από τα χείλη. Εκτός από το laser και τις ενέσεις κολλαγόνου, όμως, τις οποίες πολλές γυναίκες δεν προτιμούν, υπάρχουν και κάποιες πιο φυσικές μέθοδοι που μπορούν πραγματικά να έχουν θαυμαστά αποτελέσματα στο πρόσωπο μας. Συγκεκριμένα υπάρχουν κάποιες ασκήσεις για το πρόσωπο, τις οποίες μπορούμε να κάνουμε όλες μας στην άνεση του σπιτιού μας. 

Πώς θα τα καταφέρετε;

 

Βήμα 1ο

Σε ένα μικρό μπολ, προσθέστε δύο κουταλιές μέλι και δύο κουταλιές βρώμη. Ανακατέψτε τα υλικά όσο καλύτερα μπορείτε, ώστε να ομογενοποιηθούν. Στην συνέχεια χρησιμοποιήστε το μείγμα για να κάνετε μασάζ γύρω από την περιοχή των χειλιών σας.

Βήμα 2ο

Χαλαρώστε για 10 με 15 λεπτά, αφήνοντας το scrub στο πρόσωπο σας να δράσει και ξεπλύνετε το δέρμα σας με χλιαρό νερό.

Βήμα 3ο

Αφού έχετε ολοκληρώσει αυτή την διαδικασία, έχει έρθει η ώρα να καθίσετε μπροστά σε ένα καθρέφτη και να κάνετε διάφορες εκφράσεις. Ανοίξτε καλά το στόμα σας σαν να θέλετε να φωνάξετε. Έπειτα κρατήστε το στόμα σας ανοιχτό και χαλαρώστε τους μύες σας ξεκινώντας από το επάνω χείλος.

Βήμα 4ο

Κρατήστε το επάνω χείλος σας σταθερά σε καθοδική στάση και προσπαθήστε να κουνήσετε τα χείλη σας σαν να προσπαθείτε να χαμογελάσετε έντονα. Κατά την διάρκεια της άσκησης θα πρέπει να νιώθετε τους μύες γύρω από τα χείλη σας να τεντώνουν.

Βήμα 5ο

Μετά από αυτή την άσκηση μπορείτε να χαλαρώσετε τα χείλη σας και να γυρίσετε στην κανονική σας έκφραση. Αμέσως μετά επαναλάβετε αυτή την άσκηση τουλάχιστον 5 με 6 φορές. Έτσι, θα καταφέρετε να δείτε μεγάλη αλλαγή στην περιοχή των χειλιών σας σε τουλάχιστον μία εβδομάδα.

Βήμα 6ο

Τοποθετείστε τους δύο σας αντίχειρες στο εσωτερικό μέρος του επάνω χείλους σας και κάντε μασάζ σε αυτή την περιοχή των χειλιών σας με 8 μικρές κινήσεις μέχρι να νιώσετε το επάνω χείλος σας να έχει χαλαρώσει πλήρως.

Βήμα 7ο

Έπειτα κρατήστε σε σταθερή στάση τους αντίχειρες στο επάνω χείλος σας, πιέζοντας το,και μετρήστε μέχρι το πέντε.

Extra Tip

Μία ώρα μετά από αυτές τις ασκήσεις μην ξεχάσετε να πιείτε δύο ποτήρια νερό και να σιγουρευτείτε πως το πρόσωπο σας είναι καλά ενυδατωμένο. Για να το πετύχετε αυτό χρησιμοποιήστε μία ενυδατική κρέμα που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας.

 

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να διαβάζετε τα νέα μας

Επιμέλεια: Κατερίνα Πιπέρη

Tags: