Οι τροφές που είναι απαραίτητες σε κάθε δίαιτα

Παρασκευή, 18/01/2019

 

Καίνε περισσότερες θερμίδες από όσες περιέχουν 

Έχετε σκεφτεί ότι μπορεί να μην χάνετε βάρος-ενώ προσπαθείτε- όχι επειδή τρώτε αυτά που δεν πρέπει αλλά επειδή δεν τρώτε αυτά που πρέπει; Υπάρχουν 6 τροφές που αν τις εντάξετε στο εβδομαδιαίο μενού σας θα «ξυπνήσει» ο μεταβολισμός σας και θα καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε.

 

1.Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι το ιδανικό σνακ για τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα κιλά τους. Μπορείτε να τα προσθέσετε στη σαλάτα σας, να τα καταναλώσετε σκέτα σαν σνακ ή να τα προσθέσετε στο γιαούρτι.

 

2.Μήλα

Τα μήλα κάνουν καλό στην υγεία μας και μας κρατούν χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα. Είναι το ιδανικό φρούτο για σνακ ή για γλυκό. Εάν κάνετε δίαιτα, καταναλώστε ένα μήλο στο πρωινό σας.

 

3.Αγκινάρες

Οι φυτικές ίνες που περιέχουν οι αγκινάρες μειώνουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και ελέγχουν τα επίπεδα της χοληστερόλης με φυσικό τρόπο. Οι αγκινάρες, μάλιστα, προτείνονται από τους διατροφολόγους σε δίαιτες για απώλεια κιλών σε σύντομο χρονικό διάστημα. Προσθέστε τις αγκινάρες στη σάλτσα ντομάτας ή φτιάξτε παραδοσιακές συνταγές με αγκινάρες για το μεσημεριανό σας.

 

4.Αβοκάντο

Το αβοκάντο περιέχει συστατικά που δημιουργούν μια αίσθηση κορεσμού ενώ βοηθούν και με φυσικό τρόπο στην καύση του λίπους. Προσθέστε το αβοκάντο στη σαλάτα, στο smoothie ή απλώστε το σε μια φέτα ψωμί για ένα υγιεινό σνακ.

 

5.Μπρόκολο

Το μπρόκολο περιέχει ελάχιστες θερμίδες αλλά προσφέρει πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό μας. Είναι ιδανικό για των απώλεια κιλών, τη μείωση της χοληστερίνης και της αρτηριακής πίεσης.

 

6.Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, φυτικές ίνες, κάλιο αλλά και λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που προστατεύει την επιδερμίδα κατά της ηλιακής ακτινοβολίας. Οι ντομάτες μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης και δεν πρέπει να λείπουν από καμιά δίαιτα.

 

Πηγή: Unique by Ermes