Επτά τρόποι για να αποκτήσεις περισσότερη ενέργεια

Παρασκευή, 04/07/2014

 

Αισθάνεσαι ότι οι δυνάμεις σου σε έχουν εγκαταλείψει; Ήρθε η ώρα να ανακτήσεις τη χαμένη σου ενεργεια, αλλάζοντας απλά τις καθημερινές σου συνήθειες. 

Η ενέργειά σου δεν είναι ανεξάντλητη για αυτό και δεν πρέπει να παραβλέπεις το σήματα που σου στέλνει ο οργανισμός σου. Πονοκέφαλος, άσχημη διάθεση, κόπωση, έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης είναι μόνο μερικά από τα σημάδια που δείχνουν ότι χρειάζεται να φορτίσεις επειγόντως τις μπαταρίες σου. Όσο πιο πολύ φροντίζεις για την αναζωογόνηση του εαυτού σου τόσο περισσότερο ενισχύεις την ενέργειά σου. Κι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να γίνεσαι πιο παραγωγική και να διεκπεραιώνεις πιο γρήγορα τις καθημερινές σου υποχρεώσεις. Δεν έχεις λοιπόν, παρά να ακολουθήσεις επτά απλά βήματα.

Κοιμήσου καλύτερα

Ο ύπνος είναι το κλειδί για να καταπολεμήσεις την κούραση. Είναι μία κατάσταση κατά την οποία το σώμα σου ηρεμεί πλήρως και φορτίζει τις μπαταρίες του για την επόμενη ημέρα. Υιοθέτησε υγιεινές συνήθειες ύπνου, όπως να κοιμάσαι και να ξυπνάς την ίδια ώρα κάθε μέρα, να μην εκτίθεσαι σε φώτα ηλεκτρικών συσκευών και να πειραματιστείς με το πόσες ώρες ύπνου χρειάζεσαι πραγματικά για να ξεκουραστείς.

Κινήσου περισσότερο

Μπορεί να νομίζεις ότι η άσκηση θα σε κουράσει περισσότερο, αλλά η αλήθεια είναι ότι η σωματική δραστηριότητα θα αυξήσει την ενέργειά σου. Οργάνωσε το πρόγραμμά σου και προσπάθησε να γυμνάζεσαι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Ένα δεκάλεπτο γρήγορο περπάτημα θα σε ανανεώσει κάθε φορά που βρίσκεσαι σε τέλμα στη δουλειά.

Καθάρισε το σπίτι σου

Το σπίτι σου είναι το μέρος όπου θα χαλαρώσεις και θα ηρεμήσεις, οπότε ένα ακατάστατο σπίτι μπορεί να σε κουράσει. Αφιέρωσε χρόνο στην καθαριότητα του σπιτιού και στην τακτοποίηση των πραγμάτων σου. Αν όλη η διαδικασία φαντάζει δύσκολη, προσπάθησε να ολοκληρώνεις μία δουλειά κάθε μέρα.

Απόκτησε υγιεινές διατροφικές συνήθειες

Είσαι ό,τι τρως και τα φαγητά που καταναλώνεις μπορεί να έχουν αντίκτυπο στην ενέργειά σου. Το ίδιο ισχύει όμως και για τα υγρά που πίνεις. Η αφυδάτωση για παράδειγμα μπορεί να σε κάνει να αισθάνεσαι κουρασμένη. Η υπερβολική κατανάλωση καφέ μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα μόλις περάσει η επίδρασή του. Η υπερβολική ζάχαρη θα αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, κάτι που αν και θα αυξήσει την ενέργειά σου, θα σε αφήσει πιο κουρασμένη από πριν. Τέλος, τόσο η κατανάλωση καφέ όσο και αλκοόλ λίγο πριν κοιμηθείς, πιθανότατα να επηρεάσει αρνητικά τον ύπνο σου.

Αφιέρωσε χρόνο στον εαυτό σου

Πάρε τον χρόνο σου για να χαλαρώσεις μετά από μία κουραστική ημέρα. Είναι σημαντικό να ελέγχεις τα επίπεδα του άγχους σου, αφού το στρες μπορεί κάλλιστα να υπονομεύει την ενέργειά σου. Διάβασε ένα βιβλίο, παρακολούθησε την αγαπημένη σου σειρά και γενικά κάνε κάτι που σε ευχαριστεί.

Διαλογίσου

Ο διαλογισμός όχι μόνο θα σε βοηθήσει να αδειάσεις το μυαλό σου αλλά και να αποβάλλεις το στρες. Μάλιστα, επιστήμονες έχουν διαπιστώσει ότι οι άνθρωποι που έχουν εκπαιδευτεί στον διαλογισμό, παρουσιάζουν διαφορετική εγκεφαλική δραστηριότητα από τους υπόλοιπους, κάτι που τους βοηθά να αντιμετωπίζουν καλύτερα κάποιες καταστάσεις.

Κάνε ένα διάλειμμα

Ίσως αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι να κάνεις απλά ένα διάλειμμα από τη δουλειά. Πήγαινε διακοπές για να διώξεις το άγχος και να ανανεώσεις την ενέργειά σου.